Gå til innhold

Store irriterende signaturer!!


Anbefalte innlegg

_________________

Trenger eg virkelig ein signatur??

 

Gidder ikke å ta nynorsk vs bokmål-striden nå, men det er greiest for alle å holde seg til en av delene.

 

 

Ang. tema: Dette minner meg om striden mellom røykere og ikke-røykere. Noen røykere tror at de kan røyke hvor de vil, og alle syns at det er greit. Samme her, noen tror at sine egne signaturer er det kuleste som finnes, og kaster bort andres tid til å vise dem fram.

 

CObra, bass_to_the_maxx, mortizz viser kremeksempler på unødvendig signatur. Jeg kan ikke gjøre noe med det, annet å skrolle fort forbi neste gang jeg ser deres navn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bla bla bla....voldsomt så kritikk da....de eg refererte til var som GalFisk skrev de som har masse dritt i signaturen som ikkje trenger vere der...10 linjer er for masse...

 

får heller lage desse 5 linjene da, men de kan i det minste lages litt mindre?

 

og til dere andre....ca. 50% av de som svarte på denne klagde på skrivefeil, nynorsk, bokmål osv....eh...var ikkje det eg lagde denne topicen for altså..

 

ok, eg postet kanskje i feil topic...so what?? alle må da lære det og ein gang....og det er ikkje meg imot om moderatorene sletter denne....

Lenke til kommentar

Cappo & Gef hadde greie signaturer. greit fargevalg og grei størrelse.

 

RikkyRally sin skriker i mot. dårlig farge valg er som det skriker i mot se på meg se på meg.

 

men hadde det ikke vært bedre å linka til signatur eller noe slik.

mange her har helt "skrikkende" signaturer.er vel mest ment som skryt.

men va er egentlig hensikten. hva nytte har man av andre data spec. er vel mer viktig va man har i egen maskin enn hva andre har i deres.

 

jeg bare måtte.....

Lenke til kommentar
Er ikke denne signaturen grei?

Jeg syns ikke det.

Prøv heller å sett den opp bortover noe ala dette:

::: P4 2.53GHz ::: MSI648MAX ::: 512 DDR PC3200@354MHz ::: GF2TI 64MB DDR 285/445  

::: 120GB WD 8MB ::: 80GB WD 2MB ::: Chieftec Matrix 360W  

::: 5 Kabinettvifter ::: 3dmark2001SE330: 5670 ::: 3dmark03: 275 ::: Windows XP PRO SP1 DX9 :::

Eller noe lignende....

Du kan seff ha bare ::: som skilletegn også dah uten "bold" :wink:

Lenke til kommentar
RikkyRally sin skriker i mot. dårlig farge valg er som det skriker i mot se på meg se på meg.

Er det jeg som har dårlig fargevalg på siggen eller har jeg misforstått? Forresten har jeg sigg "av" som default, jeg bruker den mest når det er relevant hva slags hardware jeg har.

Lenke til kommentar
RikkyRally sin skriker i mot. dårlig farge valg er som det skriker i mot se på meg se på meg.

Er det jeg som har dårlig fargevalg på siggen eller har jeg misforstått?

 

Fin størrelse, men hvorfor er den med fet skrift? De som er interessert i den ser den like godt formatert med vanlig skrift.

Lenke til kommentar
Er ikke denne signaturen grei?

 

Er det mulig å dele den opp i to kolonner?

 

Hvordan mener du? sånn:

signatur(mellomrom)signatur

signatur(mellomrom)signatur

signatur(mellomrom)signatur

 

Fatter ikke helt...ja jeg vet hva kolonner er...

Hvis det er slik som jeg har satt det opp så kommer jeg ikke til å gjøre det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...