Gå til innhold

Store irriterende signaturer!!


Anbefalte innlegg

Kan ikkje de som absolut må vise alle kort og komponenter i maskina si vennligst benytte seg av den smarte koden kalt ??

 

eksempel:

 

-------------------------

AMD 2100+

Radeon9700

asus a7n8x

512 ddr 2 700

CdRw 34x 14x 48x

Cheiftech modda

blablabla

blablabla

 

denne kan gjøres om til:

 

--------------------

AMD 2100+ * Radeon9700 * asus a7n8x * 512 ddr 2 700 * CdRw 34x 14x 48x * Cheiftech modda * blablabla * blablabla

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert, men det bør også tas hensyn til at enkelte andre er veldig uinteressert i å se signaturer som spiser opp like mye som et middels innlegg, slik Zeph viser.

AMDXP1800+ KG7Lite GF3Ti200 SF256R 2xMaxtor80GB LG48/16/48 Pioneer DVD115 3C905B NEC FDD Samtron 75E Logitech standardmus HP-kbd Active95 PChøytt Proluxe hodetlf Infocus x1 prosjektor 5m cat5 TPkabel vgakabel strømkabel×3 muskabel usb tastaturkabel, høyttalerkabel, antenne, strømkabel til høyttaler

En ellers ulidelig signatur komprimert til en størrelse på under to linjer normal tekst, hvis noen er interessert eller trenger specs for å svare på et spørsmål kan de kikke på signaturen, hvis de ikke bryr seg er den ikke i veien og irriterer.

Lenke til kommentar

Eller bare se på C0bra's innlegg; 10 linjer, hvorav kun EN inneholdt noe som helst "nytting". Det blir 90% svada... Skal man absolutt skryte av pc'n sin, så hva med å bruke en litt mer "plassbesparende" måte ? Slik som den zeph viste i første post ... ?

 

[EDIT] : Skirveleifer...

Lenke til kommentar
Eller bare se på C0bra's innlegg; 10 linjer, hvorav kun EN inneholdt noe som helst "nytting". Det blir 90% svada... Skal man absolutt skryte av pc'n sin, så hva med å bruke en litt mer "plassbesparende" måte ? Slik som den zeph viste i første post ... ?

 

[EDIT] : Skirveleifer...

 

Word.

Lenke til kommentar
Sikkert, men det bør også tas hensyn til at enkelte andre er veldig uinteressert i å se signaturer som spiser opp like mye som et middels innlegg, slik Zeph viser.

AMDXP1800+ KG7Lite GF3Ti200 SF256R 2xMaxtor80GB LG48/16/48 Pioneer DVD115 3C905B NEC FDD Samtron 75E Logitech standardmus HP-kbd Active95 PChøytt Proluxe hodetlf Infocus x1 prosjektor 5m cat5 TPkabel vgakabel strømkabel×3 muskabel usb tastaturkabel, høyttalerkabel, antenne, strømkabel til høyttaler

En ellers ulidelig signatur komprimert til en størrelse på under to linjer normal tekst, hvis noen er interessert eller trenger specs for å svare på et spørsmål kan de kikke på signaturen, hvis de ikke bryr seg er den ikke i veien og irriterer.

 

 

syns det ikke det er så rart, ikke fyll opp 10 linjer i signaturen med specs! bortkasta plass, og hvis du trenger å informere om din pc i en post så gjør det den ene gangen eller lær deg å bruke litt mindre størrelse på skriften. Syns ikke den over var så liten hvis man på død og liv skal ha specsa i signaturen..., klarer fint å lese det, men litt større er jo greit, men ikke mye mer!

Lenke til kommentar

er det så veldig vanskelig å ignonere signaturen da vis du ikke er interessert i den?!?. jeg syns det er nyttig å se hva andre personer har inni boksen sin! jeg bruker vanligvis ikke å aktivere signaturen, vis ikke jeg trenger hjelp til en hardware feil. det burde andre også gjøre! trenger ikke vise signaturen i poster som ikke er hardware relatert. *det er min mening*

Lenke til kommentar

Det er jo ikke et spørsmål om at folk skal få ha hw i signaturen men at de kan formatere signaturen på en annen måte!! Folk kan fortsatte "bli imponert" av hardwaren din samtidig som signaturen ikke tar mere plass på siden enn høyst nødvendig! er dette så vanskelig å forstå??

Lenke til kommentar

det at jeg brukte siggen på denne tråden av bare for å provosere :p

jeg syns det er best med signaturer slik som min! det er også mere oversiktlig en om man har alt på en linje. jeg må sette på større skrift-type i browseren om jeg skal klare å se de minste, noe som er irriterende! :grumpy:

 

edit: det er IRRITERENDE det! :evil:

Lenke til kommentar
Cobra.. Du kunne sikkert forminska fonten på signaturen din sånn som jeg.. :wink:

 

Jeg har sagt det og jeg sier det igjen. Bruk signatur knappen min har hengt seg opp. :D

 

JA SÅNN SKAL DET GJØRES

 

dette hjelper alle som har liten skjerm og lav oppløsning, noe ikke jeg har, men samma det.

 

Nå kan man lese den når man ønsker å vite litt mer om burken til de andre, og den er og så liten av jeg kan drite langt og godt i den om jeg vil det.. :woot:

Lenke til kommentar
Eller bare se på C0bra's innlegg; 10 linjer, hvorav kun EN inneholdt noe som helst "nytting". Det blir 90% svada... Skal man absolutt skryte av pc'n sin, så hva med å bruke en litt mer "plassbesparende" måte ? Slik som den zeph viste i første post ... ?

 

[EDIT] : Skirveleifer...

 

 

:D:D jeg ler meg snart i hjel hvis ikke srkivefielene ta slutt

 

Mvh

E.K

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...