-Tommy Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Først og fremst må jeg si at jeg ikke var helt sikker på hvor jeg skulle legge denne så en moderator må føle seg fri til å legge den ett annet sted. Men over til saken. Skal lede oppvarmingen i gymtimen på tirsdag og lurte pa hvilke øvelser jeg bør ha med. Skal ha kick etterpa sa bør vel varme opp de fleste store musklene i kroppen? Oppvarmingen skal vare i ca 15min. Noen ideer? Takk på forhand. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Vet ikke hva "kick" er,men: Løp rundt i sirkel i gymsalen, du løper motsatt vei. På din kommando skal folk ta høyre/venstre/begge arma, rumpa, hodet osv. i bakken. I tillegg kan du ha kommandoer for x antall pushups, situps spensthopp m.m. Ganske standard, men det funker bra! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Kick boksing Ok, men blir det ikke litt lenge å holde på med det i 15min? Endret 29. mars 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Kick-boxing ja. Da bør dere også ha slå-øvelser mens dere jogger. Eks. "1-2"-slag med høyre og venstre arm i lufta foran seg. Jeg vil ikke anbefale å ha sparking da det fort kan føre til strekk. Hvis du synes det blir lenge å drive med dette i 15 min. får du finne på noe annet å variere med. F.eks. bryting, eller dytting to og to. Tips! Endret 29. mars 2008 av EB_Veyron Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Se der ja, fantes jo veldig mye bra på youtube Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Noen flere som har noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå