Vallhall Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei Jeg er i det nostalgiske hjørnet og prøvde å innstallere max payne(det første spillet)på min Vista pc, men det gikk heller dårlig, så jeg vil spørre her inne om det er noen som vet hvordan man kan få det til å virke i vista, hvis det i det hele tatt lar seg gjøre Takk på forhånd Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Kva problem har du? Eg kjøpte det nett frå steam (fordi eg ikkje orka å hente fram CDen min), og fekk ikkje lyden til å fungere. Eg fant imidlertid ein patch til å fikse det på steam sitt max payne forum. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Kva problem har du? Eg kjøpte det nett frå steam (fordi eg ikkje orka å hente fram CDen min), og fekk ikkje lyden til å fungere. Eg fant imidlertid ein patch til å fikse det på steam sitt max payne forum. Problemet er at når introen er ferdig krasjer spillet til desktop, og jeg får heller ikke lyd i introen, og dette er andre vista pc jeg prøver spillet til, og ikke lot det seg avinstallere heller Har du link til patchen hadde det vært kjempefint Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Her: http://shotgun1.shackspace.com/files/Max_P...a_Sound_Fix.zip Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Takker å bukker Vil denne patchen gjøre at spillet lar seg spille i vista? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå