Gå til innhold

8800GT til 725kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Feilpriset. Du vil ikke få det til den prisen.

jo det skal jeg jo ha.,

edit: det erjo 256mb da?

MPX, i likhet med alle de andre nettbutikkene, forbeholder at skrive- og informasjonsfeil kan forekomme på nettsidene, og at de ikke vil levere varer hvor det er oppgitt feil opplysninger slik som feilprising. Se punkt 3 i salgsbetingelsene for mer informasjon om dette forbeholdet.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Jeg tror at vi kommer til å se flere slike priser, med så mange GPU i samme prisklasse, har de nødt til å slege på dumpingpriser for å bli kvitt dem.

EDIT: Nå har netshop.no helgetilbud og der har de 2 forskjellige 8800GTS 320MB for en høvding. Disse er ikke feilpriser, men heller den riktige prisen for en utdatert teknologi.

Jeg er litt spendt på å se når G92 baserte 8800GT 512 kommer til å havne på en høvding. Hvis jeg ikke tar helt feil, snart kommer vi til å se mange tilbud med svært lave priser på 8800GT/GTS i hele rekken.

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar
De solgte kortet for ca 900 kr for noen dager siden, nå ligger det under lagersalg.

Synes ikke kortet virker feilpriset. Et meget bra tilbud for de som spiller på lavere oppløsning og er på et budsjett.

et greit kjøp syns jeg da,

tiltross for 256mb

Lenke til kommentar
Kommer an på hva du mener med greiere?! Ytelsesmessig er 8800GT helt på høyde med 8800GTS 320 og overgår det i de fleste tilfeller Lenke (obs overklokket versjon)

Begynner da å miste troen på prisen pga at de selger 8600 GT dyrere på samme side. Et kort som yter kanskje halvparten. Lenke

Ingen tvil at GTS yter bedere enn GT, og med så lite prisdiferanse, er det nok greiere med GTS. I tilleg får du litt ekstra RAM også.

Hva mener du med "miste troen på prisen"? mener du at det er fake pris?

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar
Kommer an på hva du mener med greiere?! Ytelsesmessig er 8800GT helt på høyde med 8800GTS 320 og overgår det i de fleste tilfeller Lenke (obs overklokket versjon)

Begynner da å miste troen på prisen pga at de selger 8600 GT dyrere på samme side. Et kort som yter kanskje halvparten. Lenke

Ingen tvil at GTS yter bedere enn GT, og med så lite prisdiferanse, er det nok greiere med GTS. I tilleg får du litt ekstra RAM også.

Hvordan kan du si noe slikt når du leser testen og ganske tydelig ser at 8800GT 256 yter bedre enn 8800GTS 320MB i flere tilfeller, bortsett fra Call of Juarez hvor det er elendig og Quake Wars i 1600x1200, samt 1fps i 1600x1200 med AA i the World of Conflict? Begge GT kortene er basert på G92 kjernen. Forskjellene som jeg kan se er at XXX versjonen er klokket 48MHz (50 i følge XFX) på kjerne og 200 MHz på minne. Noe jeg ikke tror er umulig å oppnå med litt overklokking.

8800GTS 320 MB er i alle fall ikke et klart valg ut fra den testen, men en må tenke litt på hva en skal bruke kortet til før kjøp.

Jeg mener: Ble litt usikker på om prisen kan være rett. Jeg sier ganske enkelt at det ikke er helt utenkelig at varen er feilpriset blant annet pga at de selger 8600 GT dyrere på samme side.

Lenke til kommentar

Hvordan kan du si noe slikt når du leser testen og ganske tydelig ser at 8800GT 256 yter bedre enn 8800GTS 320MB i flere tilfeller, bortsett fra Call of Juarez hvor det er elendig og Quake Wars i 1600x1200, samt 1fps i 1600x1200 med AA i the World of Conflict? Begge GT kortene er basert på G92 kjernen. Forskjellene som jeg kan se er at XXX versjonen er klokket 48MHz (50 i følge XFX) på kjerne og 200 MHz på minne. Noe jeg ikke tror er umulig å oppnå med litt overklokking.

8800GTS 320 MB er i alle fall ikke et klart valg ut fra den testen, men en må tenke litt på hva en skal bruke kortet til før kjøp.

Jeg mener: Ble litt usikker på om prisen kan være rett. Jeg sier ganske enkelt at det ikke er helt utenkelig at varen er feilpriset blant annet pga at de selger 8600 GT dyrere på samme side.

Ja, de g92 kjernene er knall!! 800mhz på kjernen er ikke noe problem på gts 512 g92.. jeg har kjørt stabilt og artifact-free på 800 kjerne, 2000 shader og 2200 ram.. org kjøler.

Det går ikke på GT kortene, pga. de har færre streamprocessors og færre kondensatorer på kortet. men uansett, stock clocks: 640/1600/1800 vs 800/2000/2200 er jo SYKT på stock kjøling :p

Lenke til kommentar

Må du huske på at det er den gamle versjonen av 8800GTS det er snakk om[320MB) , ikke den nyere 8800GTS 512MB som er klart bedre enn den gamle versjonen av 8800GTS 320\640MB og 8800GT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...