Gotham Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 hvordan tar jeg generalen med tanksene i starten av disk 4? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Bruk noe som fjerner Fire Damage. Da uskadeliggjør du mye av angrepene deres. Ellers er det vel bare å ta ut én etter én. Jeg begynte med support-vognene (den til høyre først), før Generalen og kanonen fikk smake etterpå. Lenke til kommentar
Jaqu711 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Noen tips til å ta ned Bogimoray? Sliter litt med ham atm. Leste at det var noen slike yellow rings man kunne bruke for å bli immune mot paralysis, men hvor finner jeg disse? :S Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Drep 3 av insekta som han absorber fra, og bruk aqua dersom du har fått det. Bruk og power drinks for å drepe insektenem ed 1 slag. Så slipper du at det tar 2-3 runder før du får drept 3 stk. Equip yellow band på Jansen og bare spamm aqua (om du har det). Bruk og aqua bomb på sjefen. PS. du skal bare ha 1 yellow band som du skulle fått tak i sea of baus. Trur eg då. Trur ikkje du får kjøpt yellow bands før neste by. Tren SP til kaim og seth lærer anti paralyse. Så gir du den til Jansen. Endret 13. april 2008 av Jikla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå