Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tele 2 adsl?

Anbefalte innlegg

1. Er det noe og satser på?

Og hvor mange tror dere klarar og soille sammtidig på cs hvis jeg velger Medium 704/128, for det er jo veldig liten opp load!! eller spiller ikke opp load den så mye? Og siden det ikke er bindings tid kan tele2 da bare sitte den hastigheten når de vill!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990

Det går an å spille 2 på en ISDN linje, med 60ping eller noe hvis du er heldig. Så...

Kanskje 4 maks kan spille CS sammen på denne linja, men da er det muligheter at pingen ikke er så god.

Opplastingshastigheten er det som teller med CS. Du kan ha 2Mb i nedlastning, men har du dårlig opplastning, så går alt rett til helvete.

Dette vet jeg siden ifjor på folkehøyskole hadde vi 2Mb ADSL NGT linje, og når folk begynte å laste opp filer (jævla WinMX delere!!!) da gikk pingen plutselig fra 15-20 til 200-300...

Lenke til kommentar

Opplastingshastigheten er det som teller med CS.

Det er bare hvis du skal kjøre server :grumpy:

Uploaden har ingen ting å si hvis dere sitter i nettverk og spiller cs på samme linje :yes:

Uploaden har ingenting å si. Så lenge ingen andre laster ned når andre spiller, for da fyker jo pingen til de som spiller skyhøyt :yes:

Så på en 704 linje så kan du spille 2-3 på en gang, med grei ping. Jeg og en kamerat spilte i går. Og da hadde vi 30-50 i ping på en 704 linje :D Så jeg kan garantere deg at 2 stk går. Kanskje en til går, men der går grensen tror jeg.

Når det gjelder upload, så er den viktig hvis du skal kjøre en cs server, da vil du kun ha 1-3 spillere på serveren med 128. Med brukbar ping...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...