Ari Gold Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei! Har nettopp kjøpt meg bakhøytalere, Dali Concept 1. Når jeg skulle koble de til funket den venstre fint,men den høyre var lav og dårlig.. Den høyre var mye lavere og det var en skurringslyd der også. Tror den venstre funket normalt som en bakhøytaler skal låte. Virka også som om bassen var sprengt i den høyre, selv om jeg har litt vanskelig for å tro det siden jeg aldri har spilt på dem. Har prøvd å endre innstillingene på forsterkeren, men problemet var der fortsatt! Noen som vet hva feilen er? Edland Lenke til kommentar
okasin Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 HAr du prøvet å bytte om på høyttalerene? det ville jeg i såfall gjort, og er skurringen fortsatt der på den andre som spiller bra nå, så kan det være utgangen på forsterkeren som det er noe galt med(?). Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 prøv også å koble dem på frontutgangene på forsterkern. Det kan jo også være koblingsfeil. eller feil på kabel Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Nå har jeg prøvd å koble den som ikke funket i front-ingangen. Da funket den plutselig. Da er det vel noe galt med ingangen bak på forsterkeren? Åssen får jeg løst dette? eDLAND Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 prøv da å ta kabelen som står på frontsettet og sett den i bakutgangen på forsterkern. funker den da? Hvis den ikke funker da er det forsterkern Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 prøv da å ta kabelen som står på frontsettet og sett den i bakutgangen på forsterkern. funker den da? Hvis den ikke funker da er det forsterkern Prøvde det nå, men resultatet var ikke så bra. De kom noe lyd fra den høyre fronten men det var lavt og simpelt. Er forsterkeren ødelagt eller er det eventuelt noen innstillinger jeg kan endre på? Vurderer å ringe til HIfi-klubben i morgen å spørre om de vet hva problemet er, hvis ingen her kan hjelpe meg sånn at jeg får løst problemet. Edland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå