Lakus Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg hadde spurt meg selv, ingen andre. Lenke til kommentar
Falstaff Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Av praktiske årsaker ber jeg til meg selv. Greit å alltid ha en som hører på meg. Aldri vært i noen livsfarlig situasjon før, men det hender at jeg spontant ber til meg selv. Av en eller annen syk grunn ba jeg til meg selv en gang om at en jeg er glad i måtte ha god helse. Endret 2. april 2008 av Falstaff Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg er nok mer tilbøyelig til å påkalle mørkemaktene i sånne situasjoner ... Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg ser på meg selv som "litt kristen" .. Men jeg har prøvd å be i 2 tilfeller som jeg husker, ikke akkurat nødtilfeller, men.. Første gangen, det var kampen Liverpool spilte mot Olympiakos i CL 05 gruppespillets siste kamp. Olympiakos tok ledelsen 1-0, og LFC må\tte score 3. Da ba jeg, og de scora 3 Andre gangen var når jeg jobba som avløser i fjøs. Jeg hadde på meg et armbånd som jeg hadde fått fra kjæresten. Dette hadde jeg ikke på hånda når jeg kom hjem. Da kom jeg på at ei ku hadde sparket meg, og truffet hånda mi. Da tok jeg en bønn.. Armbåndet var jo ikke værdt så mye, men det var liksom et symbol på noe mer enn penger da. Da jeg kom tilbake til fjøset lette jeg overalt, men fant det ikke.. Men når jeg skulle ha på meg høyre støvel, lå den nede i den!! Snakker om flaks! eller var det flaks?... Lenke til kommentar
RWS Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Jeg ser på meg selv som "litt kristen" .. Men jeg har prøvd å be i 2 tilfeller som jeg husker, ikke akkurat nødtilfeller, men.. Første gangen, det var kampen Liverpool spilte mot Olympiakos i CL 05 gruppespillets siste kamp. Olympiakos tok ledelsen 1-0, og LFC må\tte score 3. Da ba jeg, og de scora 3 Andre gangen var når jeg jobba som avløser i fjøs. Jeg hadde på meg et armbånd som jeg hadde fått fra kjæresten. Dette hadde jeg ikke på hånda når jeg kom hjem. Da kom jeg på at ei ku hadde sparket meg, og truffet hånda mi. Da tok jeg en bønn.. Armbåndet var jo ikke værdt så mye, men det var liksom et symbol på noe mer enn penger da. Da jeg kom tilbake til fjøset lette jeg overalt, men fant det ikke.. Men når jeg skulle ha på meg høyre støvel, lå den nede i den!! Snakker om flaks! eller var det flaks?... Tja, du kan jo forsøke dette "gode" rådet etter at du har mistet en skrue på bilen i grusen ute i gården. Ta en tilsvarende skrue og "mist" den på samme stedet du mistet den første. Har selv prøvd dette for å prøve det liksom og må si at jeg fant igjen begge skruene omtrent 50-50 av gangene... Noen ganger hendte det til og med at jeg fant den jeg først hadde mistet, men ikke den jeg kastet etter den første...... Så du trenger ikke bønn for å få disse "triksene" til å virke.... he he. (Nå skal det sies at jeg finner igjen de fleste skruene jeg mister uten hverken bønn eller andre triks.... Det var foreslått for å lage en motsvarende greie til bønn...) En annen artig historie jeg kommer på er da jeg var guttunge så var vi ofte på eple slang hos en bonde som hver gang han så oss kom styrtene mot oss, kastet seg på kne og ba høyt om at gud ville tilgi oss fordi vi stjal eplene hans og om gud ville stoppe oss før vi fikk gjort denne onde gjerningen... For å si det sånn, de bønnene hjalp ihvertfall ikke! For var det noe vi syntes var fantastisk gøy å se på var det å se en voksen mann som satt med foldede hender og ba midt i eple åkeren! Lurer på hva slags sekt han kom fra, det fikk jeg aldri vite... Endret 2. april 2008 av RWS Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Om jeg finner igjen en mistet skrue eller ikke avhenger nesten hundre prosent av hvor viktig den skruen var. Har saumfart hele parkeringsplasser etter ting som har ramlet av fjernstyrte biler mer enn en gang. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 I ein nødsituasjon der livet mitt er i fare ville eg nok heller sent eit skrik om hjelp. Om det ikkje fungerer trur eg heller eg ville sluppe taket og gleda meg til ''mu''. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå