bjornegil Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Hva er dette? MSRPC SrvSvc NetApi Buffer Overflow (2) ??? Pcen går skikkelig tregt og virusprogrammet blokkerer inn Endret 29. mars 2008 av bjornegil Lenke til kommentar
norbat Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Se info fra Symantec. Hvilken windowsversjon har du og har du oppdatert versjonen med de siste oppdateringene? Videre: Hent Combofix, og legg det på skrivebordet Kjør combofix.exe, og følg veiledningen. Post loggfilen fra combofix (c:\combofix.txt), så ser vi om det evt. ligger noe på PC-en. Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Her er loggen log.txt Lenke til kommentar
norbat Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Loggen ser grei ut. Ingen filer som tyder på noen infeksjon. Har du oppdatert Windows med siste oppdateringer? Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Loggen ser grei ut. Ingen filer som tyder på noen infeksjon. Har du oppdatert Windows med siste oppdateringer? Jeg tok oppdateringer nå... Jeg har Norton.. Burde jeg bytte ? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Norton er et solid program, så jeg synes ikke at du nødvendigvis må bytte ut det. Er Windows oppdatert med SP2? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Pcen er som norbat sier ren,er pcen forsatt treg? Norton kan i noen tilfeller gjøre pcen treg. Fjern alt av Norton og reinstall av norton eller er bra gratis løsning kan fixe dette. Endret 29. mars 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
lieeN Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Loggen ser grei ut. Ingen filer som tyder på noen infeksjon. Har du oppdatert Windows med siste oppdateringer? Jeg tok oppdateringer nå... Jeg har Norton.. Burde jeg bytte ? Ja du bør bytte. Norton er ikke noe solid antivirus program overhode. Det er mye feil med, selvom man betaler for det. Ligger nederst på listen over antivirus jeg kunne tenket meg. Antivirus: NOD32 eller gratis, Avast. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Nok en "anti-norton" bruker... norton er ikke så dårlig som folk skal ha det til, og de har kommet seg veldig det siste året... Har du en lisens for norton, ville jeg vertfall ha brukt opp den lisensen før du vurderer å bytte... Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Har nå formatert pcen og satser på at dritten er borte. Har installert Norman:) Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå