apegryn Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Tar titta litt på E90 til nokia, men er det noen andre jeg bør se på når jeg er ute etter en telefon som kan levere internett på best mulig måte (stor skjerm/oppløsning)? Lenke til kommentar
skumlerud Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 har akkurat fått meg iphone, og må bare si at det er helt rått. En helt fantastisk telefon til surfing - genial styring av safari. Telefonen er det beste jeg har skaffet meg siden jeg fikk meg Internett for 12 år siden. Uansett hva du gjør, hold deg langt unna htc. Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) iPhone er vell det mest aktuelle. Du får ikke noe modifiserte mobilsider på denne nei, her er det ordentlige sider! Men nå passer browseren best når du er i et Wifi område, siden den er utrolig treig i Edge. Endret 29. mars 2008 av Gitaroo Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Nå har vel iphone 480x320 mot E90 sine 800x352? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Tror jeg venter til Xperia X1i kommer, den ser ut til å overgå E90 på de fleste punkter. Noen som har gode artikler relatert til X1i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå