Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mens jeg spiller COD 4 får jeg denne meldinga "Skjermdriveren har sluttet å virke" Hva er galt?

Anbefalte innlegg

Når jeg spiller COD så blir skjermen svart og etter noen sekunder så kan jeg spille igjen.

Når jeg slår av spillet så får jeg meldinga som vises på bildet.

Hva er galt?

Har nyeste driver til skjermkortet og det skjer ikke i andre spill.

post-120702-1206817266_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo prøve enten å stille ned på de grafiske effektene i spillet og se om det fungerer bedre da og så gradvis stille dem opp igjen til feilen gjenoppstår.

Ellers kan du jo prøve å bruke programmet Driver Verifier på skjermkortdriverne mens COD kjører og se om det genererer noen feil.

Guide for hvordan du bruker Driver Verifier finner du over.

Lenke til kommentar
Du kan jo prøve enten å stille ned på de grafiske effektene i spillet og se om det fungerer bedre da og så gradvis stille dem opp igjen til feilen gjenoppstår.

Ellers kan du jo prøve å bruke programmet Driver Verifier på skjermkortdriverne mens COD kjører og se om det genererer noen feil.

Guide for hvordan du bruker Driver Verifier finner du over.

Dette har jeg selv erfart på ett spill som var noenlunde litt for bra for maskinen min. Fungerte etter å ha deaktivert en hel del grafiske instillinger som oppløsing sync osv..

Skyldes mest sannsynlig at grafikk-kortet ditt ikke støtter spillet (det er ikke stort nok)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...