Agrostar Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Har ein Revoltec Alu Book 2 som eg har stappa ein 320GB Seagate inni. Det har fungert problemfritt, aldri hatt noko tull med den. Men så i påsken reiste eg på TG. Når eg da sjekka korleis det stod til med den eksterne disken etter ei stund (hadde den bak skjermen) så blinka det konstant ifra den. Men den fungerte like fint på heile TG. Reiste heim igjen siste dagen og akkuratt det samme skjer her heime. Led' blinkar konstant, men det er ingen aktivitet ifra disken. Høyrer ikkje noko i alle fall. Før så lyste denne led' heile tida og blinka kun når eg brukte disken (spelte av film, kopierte til og fra den, scanna den for virus). Når eg reiste til og fra TG så pakka eg heile kabinettet inn i bobleplast for å ikkje skade noko. Disken fungerar som sagt heilt fint utan noko problem. Har scanna den for feil og fant ingenting. Av å til så lyser leden, men det er kun for 2 sekund eller noko. Hvis nokon kan hjelpe meg så hadde eg vorte blid. Lenke til kommentar
snurre86 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) skru av pcen og trekk ut kontakten og vent litt. sårg for at harddisken er uten strøm og kontakt til pcen så kombler du kun strøm til hd-en så vent litt kobl så den til pcen og kobl strømen til pcen og skru den på. Høres mongo ut, men prøv d. Gi tilbake melding om du har utført det og om det funket Endret 31. mars 2008 av Snurre Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Det funka dårleg det gitt. Blinkar fortsatt som faen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå