Gå til innhold

Aktivitetsled blinkar konstant på Revoltec Alu Book 2

Anbefalte innlegg

Har ein Revoltec Alu Book 2 som eg har stappa ein 320GB Seagate inni. Det har fungert problemfritt, aldri hatt noko tull med den. Men så i påsken reiste eg på TG. Når eg da sjekka korleis det stod til med den eksterne disken etter ei stund (hadde den bak skjermen) så blinka det konstant ifra den. Men den fungerte like fint på heile TG. Reiste heim igjen siste dagen og akkuratt det samme skjer her heime. Led' blinkar konstant, men det er ingen aktivitet ifra disken. Høyrer ikkje noko i alle fall. Før så lyste denne led' heile tida og blinka kun når eg brukte disken (spelte av film, kopierte til og fra den, scanna den for virus). Når eg reiste til og fra TG så pakka eg heile kabinettet inn i bobleplast for å ikkje skade noko.

Disken fungerar som sagt heilt fint utan noko problem. Har scanna den for feil og fant ingenting. Av å til så lyser leden, men det er kun for 2 sekund eller noko. Hvis nokon kan hjelpe meg så hadde eg vorte blid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skru av pcen og trekk ut kontakten og vent litt. sårg for at harddisken er uten strøm og kontakt til pcen så kombler du kun strøm til hd-en så vent litt kobl så den til pcen og kobl strømen til pcen og skru den på.

Høres mongo ut, men prøv d.

Gi tilbake melding om du har utført det og om det funket

Endret av Snurre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...