Gå til innhold

Grand Turismo Prologue biler


kriso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom deg til A-series, begynn å grinde til du har 170k, kjøp Audi R8, grind på A-1, gull er lett med R8, kan gå inn i en sving i 190 uten driving aids, grind vdere til du har 300k+ cash og kjøp Ford GT LM Spec II Test car under Consept by Gran Turismo, helt til høyre under Dealership.

På Daytona når den 300 før første sving uten aids, men på Susuka er aids nødvendig for å ikke miste kontroll hvert 5te sekund i svingene.

Lenke til kommentar
Kom deg til A-series, begynn å grinde til du har 170k, kjøp Audi R8, grind på A-1, gull er lett med R8, kan gå inn i en sving i 190 uten driving aids, grind vdere til du har 300k+ cash og kjøp Ford GT LM Spec II Test car under Consept by Gran Turismo, helt til høyre under Dealership.

På Daytona når den 300 før første sving uten aids, men på Susuka er aids nødvendig for å ikke miste kontroll hvert 5te sekund i svingene.

eg har fått AIDS av å kjøre alfa romeo

Lenke til kommentar
Kom deg til A-series, begynn å grinde til du har 170k, kjøp Audi R8, grind på A-1, gull er lett med R8, kan gå inn i en sving i 190 uten driving aids, grind vdere til du har 300k+ cash og kjøp Ford GT LM Spec II Test car under Consept by Gran Turismo, helt til høyre under Dealership.

På Daytona når den 300 før første sving uten aids, men på Susuka er aids nødvendig for å ikke miste kontroll hvert 5te sekund i svingene.

eg har fått AIDS av å kjøre alfa romeo

 

 

off...no lo eg godt..:D

 

 

takk for den..!

Lenke til kommentar

Det er, etter hva jeg har forstått etter å ha lest masse om GT5, å kjøre samme, gjerne et lett (eller med høy pengepremie), race flere ganger for å vinne penger. Og når man har vunnet nok ganger, og tjent nok penger, kan man kjøpe ny bil.

 

Er ikke helt bombesikker, men tror det er det.

Lenke til kommentar

Jeg sa vist feil angående GT LM spec II, den når bare 270-280, avhengig om du benytter deg av dragsuget til han foran. Men tuner man den til max og bruker dragsugene, kommer man opp i minst 373, hadde den flimrende ved svingen etter langstrekka.

Lenke til kommentar
Er det bare vekt og hestekrefter man kan bruke poeng på på quick tune?

Og aerodynakikk. Var vel full guffe der sm ga et mikroskopisk knuff opp på aksellerasjonen. Ellers er girene gode å fikse på, kan få god økning i toppfart der.

Lenke til kommentar

Såå vanskelig er det da ikke.

 

Gikk rimelig greit, men tok noen restarts ja.

Verste er jo og få råd til de forskjellige bilene.

Begynte og selge noen biler for å få råd til andre, så viste det seg

at de jeg kjøpte ikke gikk innenfor "poeng"-kravene osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...