h4x-css Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Hei jeg lurer på om man kan stappen inn et Micro-ATX hovedkort i et ATX kabinett? Endret 29. mars 2008 av h4x-css Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei jeg lurer på om man kan stappen inn et Micro-ATX hovedkort i et ATX kabinett? Det går som regel greitt ja, men ikke andre veien, men hvilket kabinett er det da? står som regel på produsentens side hvilke HK de støtter. Lenke til kommentar
h4x-css Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Hei jeg lurer på om man kan stappen inn et Micro-ATX hovedkort i et ATX kabinett? Det går som regel greitt ja, men ikke andre veien, men hvilket kabinett er det da? står som regel på produsentens side hvilke HK de støtter. jeg har et ehm. X-Infinity kabinett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Alle hovedkort går i E-ATX-kabinett. ATX og m-ATX går i ATX-kabinett, og bare m-ATX går i m-ATX kabinetter... m-ATX er et ATX som er 5 cm kortere nedover. mangler rett og slett et par PCI-slotter og noen skruer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå