Gå til innhold

Nedslått på fest

Anbefalte innlegg

Jeg synes at du tar det hele rimelig pent og rolig egentlig, du virker ikke spesielt forbannet over det hele, kanskje det er bare slik det ser ut ut ifra hvordan du skriver, men jeg tolker det som at du ikke er veldig i sjokk kanskje? Om noe slikt hendte meg så ville ikke den fyren vært i live i dag, så noe anmeldelse ville ikke vært nødvendig, men som de andre sier kontakt politiet og legen din og få sikret de nødvendige bevis mot han, fordi dette er Norge, det kommer til å ta helvettes lang tid før han forhåpentligvis blir dømt på alle punkter.

Ønsker deg hvertfall lykke til og god bedring.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I og med at han er farget, er det gode muligheter for å få han dømt. Politiet liker ikke fargede og narkomane.

Ja, jeg var nettopp i syden og fikk meg litt farge, og tror du ikke politiet raste etter meg på gata når jeg kom hjem?

Det du sier om narkomane er dog ikke helt fjernt. Tror de færreste tjenestemenn misliker narkomane, men det er en grunn for at det "alltid" er dem som stoppes på gata osv., da mange narkomane ofte stjeler for å få endene til å møtes, eller er i besittelse av ulovlige saker. Det er jo ikke akkurat vanskelig å kjenne igjen narkomane heller i bybildet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
samle en gjeng, overmann han, pakk han ned i en eske og send han med første båten tilbake til gokk der han kommer fra

Smart, i tilleg kan du skrive at det er mat som skal gå til dei fattige, da blir det garantert aldri opna xD

Lenke til kommentar
En påstand er jo uansett ikke noe bevis. Han vil si du sa det han mener du sa, du sier det ikke er sant. Politiet kan ikke bare velge å tro på en av dere. Ord mot ord er ingen sak overhodet, og det blir henlagt.

Men om han i såfall skal ha kalt ham en neger, gir han vel ingen unnskyldning for å samle sammen en gjeng for å banke han, i den juridiske verden? Den er jeg forøvrig lite kjent i, så dette er noe jeg antar.

Lenke til kommentar

Gå til politiet. Uansett om du anmelder eller ikke, havner han i politiets søkelys, det kan forhindre mer tull. Var selv i en lignende situasjon for en stund tilbake og gikk til politiet dagen etter. De det gjaldt ble tauet inn, men det endte med at jeg ikke anmeldte siden de fikk den støkken de fortjente. Fikk beskjed av lensmannen at neste gang de hørte om noe lignende, ville de bli anmeldt av politiet uansett hva offeret ønsket.

Lenke til kommentar

Hei. Til informasjon har jeg idag fått ekstremt vont i det venstre benet. Jeg klarer ikke å bøye det helt bak eller helt ut. Det virker som det låser seg og gjør jævlig vont. Disse smertene kommer bare når jeg bøyer benet bak og frem.

Så jeg tror jeg må ta en tur til legen i morgen. Å skal jeg bare være erlig da å fortelle hva som hente?

Lenke til kommentar

Anmeld!

Saken blir kanskje henlagt, men da har du hvertfall gjort noe for å stoppe det :)

Gjør han det flere ganger ser politiet på skjermen sin. 'aha, han har vært borti lignende tidligere', og får da kanskje strengere straff.

Jeg husker en gang det var en som var på min alder som skulle banke lillebroren min(4 år mindre) for noen år siden, fordi ei jente hadde sagt han hadde VOLDTATT henne !!

Det var selvfølgelig bullshit. Hadde det vært tilfelle, hvorfor ikke anmelde? Hvorfor sladre til en tøff kompis som banker mindreårige :roll:

Søster ordnet hvertfall opp og burde vel ha anmeldt jenta for falske anklager :)

Lenke til kommentar

Bare å anmelde dritten. Slike folk er usikre. Sammenlign det med en bikkje. Er den usikker så er den hissig som fy, men med en gang du blir streng mot den så rygger den tilbake. Får han et brev eller en telefon fra politiet så blir han redd og legger seg på rygg. Har selv anmeldt en fyr for noe lignende, skulle visst ta livet av meg hvis jeg kontaktet politiet osv. men ble snill som et lam og kom med masse tåpelige undskyldninger til meg når han plutselig havnet i retten. Best at du tar litt ansvar nå før det skjer noe værre med noen andre.

Lenke til kommentar
En påstand er jo uansett ikke noe bevis. Han vil si du sa det han mener du sa, du sier det ikke er sant. Politiet kan ikke bare velge å tro på en av dere. Ord mot ord er ingen sak overhodet, og det blir henlagt.

Men om han i såfall skal ha kalt ham en neger, gir han vel ingen unnskyldning for å samle sammen en gjeng for å banke han, i den juridiske verden? Den er jeg forøvrig lite kjent i, så dette er noe jeg antar.

Jeg er også lite kjent i den, men jeg er 100% sikker på at det ikke er en god grunn. Man har faktisk ingen gode grunner for å banke andre, og slippe unna med det. Det er ikke bare å stå i retten å si "Jammen han kalte meg dummen jo", det holder bare ikke. Bytex vet ikke hva han snakker om.

Men anmeld, og se hva som skjer, få dokumentert skadene og møt opp hos politiet. Du sier at han har slått til andre? Fint, hvis de ikke allerede har anmeldt han, så håper jeg for Guds skyld at dem gjør det nå. Og er dere såppas mange så kan ikke politiet henlegge saken, den blir for stor, det blir som at politiet skulle henlagt saken om "Lommemannen", for å sette det litt på spissen. Det er greit at dette er Norge, men når såppas mange dukker opp så blir ikke saken henlagt, da er det bare å true med at dere skal gå til avisen, og fortelle at politiet er villig til å la en voldsmann gå løs på gatene, uten at de gjør noe med det.

Jeg hadde gått langt for å få politiet til å gjøre jobben sin, så langt som mulig. Jeg er ikke fan av USA og deres politikk, men der straffer dem i det minste forbrytere. Her i landet må vi true med dårlig publisitet for at dem i det hele tatt skal gidde å gjøre noe. Molbo! Hold oss oppdatert :D

Lenke til kommentar

Hver gang utlendinger vil slå noen nordmenn påstår dem at dem har blitt kalt neger.

Om du har ork til det, kjør en anmeldelse. Jo mer klart du forklarer det i avhør jo mindre er sannsynligheten for hennleggelse. Om du var sørpa hodestående dritings og husker bare halvparten av det som skjedde er det nok heller liten mulighetet til å få han dømt.

Dem gangene jeg har vært offer for vold selv har jeg enkelt og greit ikke gidda. Lar ikke en wallapakkis innvirke på dagliglivet mitt

Lenke til kommentar

Det kan hende at å gå til politiet gjør at du blir mer ferdig med saken. Jeg synes ikke det er det minste hyggelig å bli slått ned og har vansker med å legge slikt fra meg. Det hadde nok tatt enda mer tid om jeg ikke gikk til onkel blå. Husk søkelys-aspektet, at selv om du ikke anmelder er det meget mulig det fører til at tullingen roer seg.

Lenke til kommentar

Jeg tror dette har en samenheng med det jeg nå skal skrive:

Hei. Til informasjon har jeg idag fått ekstremt vont i det venstre benet. Jeg klarer ikke å bøye det helt bak eller helt ut. Det virker som det låser seg og gjør jævlig vont. Disse smertene kommer bare når jeg bøyer benet bak og frem.

Så jeg tror jeg må ta en tur til legen i morgen. Å skal jeg bare være erlig da å fortelle hva som hente?

Hei. Beklager, men jeg har ikke hatt mulighet for å svare. Jeg har vært innlagt på SUS fra og med 3 april, men er hjemme nå.

Jeg kan jo si hva som skjedde. 1 april fikk jeg høy feber og ekstremt vont i hode. Feberen var opp imot 40 grader. Jeg gikk ned til legen å han påsto det var noe virus greier. Javel, så gikk jeg hjem igjen. Dagen etterpå på kvelden begynte jeg å halte i venstre foten, tilslutt kunne jeg ikke gå på foten. Det var utholdelige og ekstreme smerter. Jeg kunne ikke trø på foten. Dagen etter gikk jeg rett til legen. Å det virket vanskelig for han å stille diagnosen så han sente meg til akuttmotaket ved SUS.

Der var dem også litt usikkre men utifra svarene mine og prøvene viste det seg å være Erysipelas (eller rosen som dem kaller det på norsk) En hudinfeksjon. Legen spørte meg hvordan jeg eventuelt kunne fått denne infeksjonen bla. om jeg hadde blitt slått ned å skadet foten? Dette spørte han om helt tilfeldig. Dum nok som jeg va sa at ikke noe slikt hadde forekommet.

Uansett ble jeg innlagt å fikk inntravenøst i flere dager slik jeg ble frisk. Går fremdeles på en meget sterk pencilin kur og har enda problemer med foten, men smertene er nesten borte. Jeg har problemer med balansen og blir sliten om jeg går litt langt.

Jeg undres hvordan jeg har fått denne infeksjonen?

Til informasjon har jeg også fått dokumentasjon på infeksjonen og skadene i tillegg har jeg en utskrivings rapport.

Hva tenker dere om dette da?

Endret av eddielie30
Lenke til kommentar
Hvorfor sa du at det ikke var slik det hendte?

Utfra det du fremlegger ville jeg klart anmeldt personen som gjorde det.

For jeg var redd for hva legen hadde gjort med saken da og faren min satt rett atme under undersøkelsen på akutten (der alle disse spørsmål om jeg hadde blitt nedslått osv komm).

I tillegg har noen kompiser av meg lust å banke han og det har han på et eller annet vis funnet utav slik at nå har han skaffet seg pistol. Han er bare 16 år og har selvfølgelig ikke lov å holde et slikt våpen.

Endret av eddielie30
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...