Gå til innhold

Nedslått på fest

Anbefalte innlegg

Hei. I går natt hadde jeg en grusom opplevelse. Jeg var på en fest sammen med en venn og noen jenter jeg kjente. Når vi skulle hjem, så sto meg og han jeg var med utenfor bygget. Han sa han skulle gå bort 5 minutter for å finne utav hva tid bussen gikk.

Da komm det fem personer der han ene var utlending. Han komm uten noen grunn og slo meg ned i bakken, og gidde meg flere slag. Bakken som jeg ble lakt ned på var av betong, så jeg har en stor kul på hode. Jeg sprang bort, men han la meg ned i bakken igjen, men denne gangen på graset. Her også slo han meg flere ganger før han da gikk bort fra meg.

Grunnen som han sa var at jeg hadde kalt han neger og tatt veninnen hans på puppene. Dette var ifølge sikkre kilder noe som ikke stemte. For jeg var med vennen min hele kvelden og gjorde ingen av delene. Denne jenta som påsto jeg hadde tatt henne på puppene kan jeg ha vært borti med albuen når jeg har gått forbi henne, men ikke noe mer.

Jeg synest dette er et urimelig grunnlag for å slå til meg.

Hva synest dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke har opplysninger om ham blir det vanskelig å anmelde.

Selvfølgelig er det sykt det som hendte. Uansett om du tok noen på puppene eller ikke, så hadde ikke fyren lov til å slå deg ned liksom... :p Enkelte er bare ute etter bråk. Det er det som er stress med byn.

Lenke til kommentar
Om du ikke har opplysninger om ham blir det vanskelig å anmelde.

Selvfølgelig er det sykt det som hendte. Uansett om du tok noen på puppene eller ikke, så hadde ikke fyren lov til å slå deg ned liksom... :p Enkelte er bare ute etter bråk. Det er det som er stress med byn.

Jeg vet vem så slo meg ned. Har navn og alle opplysninger jeg eventuelt trenger.

Flere bekrefter at påstandene han hadde ikke stemte. (At jeg kalte han neger)

Lenke til kommentar

Same skjedde med ein kompis for 3 år sidan, fyren vart dømd for nokre veker sidan og kompisen min fekk erstatning. Han hadde riktignok fleire anmeldelser mot seg samt at det var fleire vitner som vitna mot han (meg inkludert).

Lenke til kommentar

Dette bør du gjøre:

1. Dra til en lege(fastlege eller aukuttmottak) få et slags bevis på skadene du har påført deg. Ta vare på kvittering og slikt.

2. Deretter så drar du til politiet og anmelder ham, gir opplysninger du har om ham. Og si at du er villig til å avgi avhør snarest mulig om hendelsen.

3. Under avhøret forteller du hva som hendte, navngi vitner osv..

Vent i noen dager, og purr litt på politiet! De behandler slike saker tregt!

Lenke til kommentar
Anmeld han uansett. Det du beskriver i førstepost høres ganske brutalt ut, og hvis du lar han slippe unna er det stor sjans for at han gjør det igjen, enten med deg eller noen andre.

Jeg har hørt ifra andre folk at han har slått til flere.

Endret av eddielie30
Lenke til kommentar
Ring vigrid.

Nei, men for å være seriøs, så støtter jeg det med anmeldelse. Om det ikke fører fram, hold deg vekk fra idioten. Sånne folk går det ikke greit med i det lange løp uansett, så den som ler sist ler fremdeles best.

Jeg er redd for at visst jeg anmelder han at jeg blir angrepet av han igjen eller vennene hans. Hvordan dette har påvirket meg psykisk nå er jeg ikke sikker på enda.

Lenke til kommentar
Jeg synest dette er et urimelig grunnlag for å slå til meg.

Hva synest dere?

Selvsagt er det ikke rimelig, slik du fremstiller det, selv om enkelte brukere med stor Tøffe Tom-faktor hevder det motsatte. Dermed er det heller ikke noe godt spørsmål å stille. Du gir egentlig brukerne to valg, enten å tro din versjon og gi deg rett, eller mene at en sak alltid har to sider. Siden vi ikke har noen mulighet til å etterprøve din fremstilling av saken, blir ikke det veldig interessant.

Egentlig er det ikke dette helt stedet å spørre, men i mangel av noen bedre kategori så skal tråden få fortsette her. Du vil få en del sympati og en del svar som sier "ta igjen med samme mynt." Muligens er det nettopp det du er ute etter. Men noen prinsipiell debatt blir dette aldri, fordi premissene er så personlige.

Uansett: Oppfordringer til voldsbruk er ikke tillatt her på forumet. Jeg sletter derfor en del poster. Reaksjoner på moderering tas på PM, ikke i tråden.

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...