Lakus Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 1. Evig liv, men at jeg selv kan velge å bli dødelig igjen når jeg selv vil. 2. Evig penger. Kontoen får like mye penger inne på konto som jeg bruker. 3. Trenger ikke noe mer da. Hva hadde jeg gjort? Sannsynligvis hadde jeg kjøpt alt og alle jeg så rundt meg. Levd som en konge i noen år før jeg bestemmer meg, i massiv doprus, for å teste om jeg kan virkelig bli dødelig igjen. Noe som selvfølgelig ville resultert i døden -_- Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 1. Omnipotens 2. Dekket. 3. Dekket. Epic win Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Aha, ja den dekker jo det meste.. Lenke til kommentar
CGirl Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) 1. At menn kunne slutte å være masochister. 2. At flere kvinner kunne bli masochister. 3. Å fjerne all sykdom. Endret 13. juli 2008 av CGirl Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 1. At jeg blir udødelig, uten aldring når jeg passerer 40. 2. Evig penger 3. Magiske evner. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 15. juni 2021 Del Skrevet 15. juni 2021 Hvorfor ikke bumpe en 13 år gammel tråd. 😜 1. Globalt demokrati uten korrupsjon og elendighet 2. Global avvikling av militæret - diplomati som eneste mulighet. 3. Et globalt og rettferdig rettsvesen med 100% ytringsfrihet Yezzz! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juni 2021 Del Skrevet 17. juni 2021 Gitt meg selv superevner. Mine favoritter er hamskifte og tidsreise evne. Bli uendelig-onær. Og gi meg uendelig meg ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå