Khaffner Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Finne ut hva som kom først av høna og egget. Egget. Det fantes egg lenge før høna ble utviklet 1: Aldri være fattig 2: Finne den perfekte studieteknikken 3: At mamma fortsatt levde Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Finne ut hva som kom først av høna og egget. Egget. Det fantes egg lenge før høna ble utviklet 1: Aldri være fattig 2: Finne den perfekte studieteknikken 3: At mamma fortsatt levde Og får jeg spørre hvordan det går til? Lenke til kommentar
Kessler Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 - Evig Penger - Superkrefter - Kjæreste (også med superkrefter) Da kunne vi ha det bra Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 1. Evig med ønsker. 2. Penger. 3. Eget hus. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Og here it goes ... 1: Vinne 20 mill i lotto 2: Usynlighetsdrakt så jeg kan avlegge jentegarderoben en visitt ...huh? 3: En blå ballong Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 *Nok penger til og slippe og bekymre meg over det... Trenger ikke bli rik, men så jeg altids klarer meg i det minste... *slippe det siste ønsket, for det hadde bare skapt problemer uansett Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) 1. uendlig med penger 2. bli udødelig 3. fin dame som jeg kan knulle 24/7 edit: endret ønske nr.2 Endret 8. juni 2008 av Kenny McCormick Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ønske1: 100000000000000 Ønsker (Som jeg ønsker mer igjen når jeg har 1 igjen) Ønske2: Kjøpt meg en milkshake Ønske3: Masse penger til spill og pc og konsoller som ps3, wii osv... Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) - generell livserfaring til tusen - å kunne få til ALT perfekt med minimal innsats Lurer på hva mer jeg trenger. Kanskje jeg sparer det siste ønsket siden alle vet man ikke kan ønske seg flere ønsker... Bah, kanskje jeg også skulle ønske meg superkrefter... eller better yet, "all makt i himmel og på jord". Ok, "på jord" holder. Vil ikke ha for mye ansvar heller. Endret 18. april 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
JimL Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 - Ønskemaskin (drømte om dette når jeg var liten / mindre. Sannsynligvis etter inspirasjon fra Aladdin. Ville ha en datamaskin-sak der jeg kunne formulere ønsker å få dem. Hadde jo vært kjekt. - Blir litt overflødig å ta de to neste da jeg hadde hatt ubegrensede ønsker. Ville nok sannsynligvis handlet om å gjøre det mye "bedre" for meg og mine, vinne toppgevinsten i alle pengespill jeg deltok i, osv. Fred på jord, løsning på kreftgåten / all sykdom, osv høres jo fantastisk flott ut. Men hvor fryktelig upraktisk hadde ikke det vært? Vi står allerede i fare for overbefolkning, så en form for naturlig seleksjon må nesten eksistere fram til vi får teknologien til å bosette oss på andre planeter. Eller hur? Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hva med å ønske seg en større planet? Eller simpelthen mulighet for å bosette seg på andre planeter samt at Mars ble dobbelt så stor og beboelig? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hvorfor skal vi ikke ta "ego" øsnker? Mennesket er egosentrisk, get used to it. 1. 1,000,000,000,000,000 kroner på konto. 2. Absolutt udødelighet så lenge jeg selv ønsker. 3. Evnen til å gi udødelighet til andre personer, som varer så lenge jeg ønsker. Dette vil nok sikre meg og mine en rimelig framtid tenker jeg. Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 1. At ingen kunne nekte meg det første jeg ba dem om 2. Å kunne puste under vann 3. En klokke som kan stoppe tiden Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 • Kunne være strukturert nok til å gjøre lekser • Kunne spille piano • Kunne tegne Alle ønskene burde være høyst realiserbare!! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 * At når jeg gikk tom for ønsker, fikk jeg tre nye * Udødlighet. * Se fremtiden eller evt reise tilbake/frem i tiden. Lenke til kommentar
probin Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 1. (som sagt før) kontrollere tid og rom (ahh hærlig) 2. leve evig (og det innebærer at jeg slipper å ete for å bli fetere) 3. at ingen av dere fikk deres 3 ønsker :) Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 1. Så rik at jeg aldri kunne bruke opp alt før min død. 2. IQ 140+ 3. Alle talenter som finnes. Lenke til kommentar
Fs4eva Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 1: verdens beste ballkontroll 2: evi rik 3: ferrari Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Mulig jeg forandrer et av ønskene mine til at alle jentene som er interessert i meg, plutselig blir over 18. Er veldig pes med alle småripsa Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 1. (som sagt før) kontrollere tid og rom (ahh hærlig)2. leve evig (og det innebærer at jeg slipper å ete for å bli fetere) 3. at ingen av dere fikk deres 3 ønsker :) Leve evig er den verste skjebnen ein kan tenke seg til, åssen kan du ville deg noke så vondt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå