Krom-stag Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 ...du kunne fått oppfylt? Prøv å ikke være så egoistiske folkens . Ønske1: Få slutt på all krig, gjøre alle land i verden rike og ha tilgang på rent vann og mat. Ønske2: Gjort slik at ozonlaget var 100% friskt og ikke tok skade av vår ivrige bilkjøring. Ønske3: SuperPC til meg elns. Slett eller flytt mod vis det er noe gæli . Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det første ønsket ditt er vel egentlig tre ønsker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Og det andre ønsket er allerede delvis oppfylt siden "hullet" i ozonlaget ikke skyldes biltrafikk. Endret 29. mars 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 1. Ønsket meg evig med ønsker Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 1. Ønsket meg evig med ønsker hehe! Den husker jeg irriterte meg over i Alladin når jeg var liten! Dusten, Alladin! Dum i hodet! Velger ikke evig! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Takk for at dere prøver å ta tråden litt på alvor . Lenke til kommentar
notalive Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 1: Bo nærmere kjæresten 2: Bli flinkere til å se objektivt på ting 3: Bli snartenkt Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 1. Sikkre meg en god utdanning (Ikke bare papirene, men også kunnskapen). 2. Sørget for at jeg var sikkret en god og spennende jobb etter utdanningen. 3. Leve lykkelig i alle mine dager. (Og ja, man må være litt egoistiske for å kunne overleve i denne verden.) Lenke til kommentar
Gahl Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 #1 - Fått englevinger som eg kunne fly med. #2 - Å vere evig ung. #3 - Å slippe unna skolen. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 1. En bankkonto hvor pengene renner inn, non-stop. 2. Varmere og lengre sommer, og kortere, men dog hvitere, vinter her til lands. 3. Å kunne fly. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 1. At det plutselig datt 100 milliarder inn på kontoen min. 2. Fjerne alle insekter, småkryp og irriterende ekle små skapninger. 3. Fjerne all form for religion, gjøre slik at tanken på det aldri oppstår i noens hode. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 superkrefter penger og ein kjempe smart hjerne ego-ønsker. det veit eg Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hva faen, ego? Alle er jo ego konstant! Du gjør ting for deg selv hele tiden, enten det er å dele godteri eller spise det selv. Deler det du så tjener du på det ved å føle at du har vært snill, følelsen! Spiser du det selv så tjener du på at det smaker godt, men går sikkert utover samvittigheten. Jeg deler ved nød, slik at jeg kan passe inn i samfunnet... ellers ville jeg hatt alt for meg selv!!!!!! Være så snill å hjelp meg å se dette på en annen side hvis dere kan. #1: Evig ønsker. #2: Venner - faktisk, folk er snåle. #3: Rik Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 1. Finne ut hva som kom først av høna og egget. 2. Være 100% superfrisk til enhver tid. 3. Kunne synge som en villmann Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Selvtillit Penger Kunnskap Så kommer resten av seg selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 - At jeg skulle levd lykkelig resten av livet - At de jeg bryr meg om skulle levd lykkelig - at jeg hadde nok penger til å slippe å tenke på penger Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 #1 Kontroll over tid og rom #2 Frisk og rask uten noen skavanker #3 Hver gang jeg sier "Jeg ønsker" så blir ønsket oppfylt Dette har jeg gått gjennom så mange ganger i hodet mitt de siste ørten åra. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 1. evig penger 2. http://www.jacksonguitars.com/products/sea...rtno=2911400526 3. supermannkrefter men det 2. ønsket til trådstarer er jo ugyldig da eksos og CO2 ikke er skadelig for ozonlaget? ^^ Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Valkyria, skal du først skaffe deg en gitar kan du jo ønske deg en du kan selge og heller kjøpe både en stygg metal-gitar og en fin Tele elns. Egoliste: 1) Masse penger 2) Egen ubåt 3) Überskills på gitar. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 at jeg og alle andre hadde vært evig lykkelig. er man lykkelig så trenger man jo ikke forandre noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå