Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter og potensproblem, i fylla!

Nymph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns gutter som har det problemet bør si i fra på forhånd jeg, så slipper vi pinligheten. Dessuten hadde jeg ikke gidda blitt med en fyr hjem, og deretter måtte tatt taxi 8 min etterpå fordi han ikke får den opp.

Skaff deg kjæreste/ff, ingen som sier ifra at de kan ha problemer med ereksjon da det kan la sexen utebli.

Konsekvensene av fyllesex, get over it :p

Lenke til kommentar
Har aldri problemer med å få den opp, men ofte er det sånn at det ikke skjer noe, og må bare gi opp etter 30-40 minutter, ofte veldig klar for å kubbe da...

Men hva med dagen-derpå-sex da? Er alltid så sykt klar da, andre som opplever det?

Dagen derpå eier jeg ikke sexlyst av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt 19

Til vanlig kan jeg oppleve små problemer med ereksjonen, den går opp og ned til et halvstadige for så å gå opp igjen under sex. Tror det skyldes nervøsitet :hmm:

Men hvertfall når jeg drekker og skal ha sex, da opplever jeg flere timers ereksjon i 100% form. Sist gang skjedde også dette og dama sa hun aldri hadde hatt det så godt :p

Da hadde jeg ikke tatt rent lite heller, mye sprit og øl. Så vil nok si det er ganske individuelt hva som skjer.

Lenke til kommentar
Gjest stekn

Var vell en uke siden jeg fant meg ei dame når jeg var full , vi holdt det gåendes i en og en halv time, hadde null problemer med å få hard on , men ikke sjans i havet for at det gikk for meg, og dama ble flau etterpå og unnskyldte seg.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Har opplevd det ett par ganger når jeg har fått i meg alt for mye sprit. fikk det ikke skikkelig opp! Ganske flaut kan man si. Har lært å kjenne min besøkelsestid der, dvs når det er lurt å bare stikke hjem istedet for å.. ikke stikke hjem! :)

Lenke til kommentar

Samme dealen her. Skal ikke mye alkohol til heller før det skjærer seg. 2-3 øl er nok å lillemann er klinisk død resten av kvelden :p Skal dog sies at jeg drikker veldig sjeldent. Ofte med flere måneders mellomrom, så alkohol er ikke det kroppen er mest vandt til :)

Lenke til kommentar
Det er nesten slik at jeg føler for en undersøkelse her..

Hvor mange gutter er det egentlig som sliter med at lufta går ut av ballongen i fylla, under samleie?

Føler dette er veeeldig utbredt, eller så har jeg vært uheldig.

Hva er det som gjør at noen gutter har problemet, andre ikke?

Hva kan gjøres for å forhindre det, uten å droppe alkoholen da :p

... og jenter, hva er deres opplevlser med dette?

med alkohol så stiger lysten,men evnen avtar. Skal man unngå det,så kutt ut alkohol.

Eller må ma ha sex da man har drukket alkohol? man har jo flere dager å ta av.

Lenke til kommentar
Samme dealen her. Skal ikke mye alkohol til heller før det skjærer seg. 2-3 øl er nok å lillemann er klinisk død resten av kvelden :p Skal dog sies at jeg drikker veldig sjeldent. Ofte med flere måneders mellomrom, så alkohol er ikke det kroppen er mest vandt til :)

Denne gutten trenger ikke ONS-forsikring når han er ute på byen :D

Lenke til kommentar

Denne gutten trenger ikke ONS-forsikring når han er ute på byen :D

Damn right! :!:

Lenke til kommentar

Har faktisk utforsket min egen lille teori på dette fenomenet. Når du drikker alkohol tynner dette ut blodet, og "ereksjon oppnås utelukkende gjennom tilstrømning av blod og blokkering av utløpet" -wikipedia. Så, kanskje blodet blir for tynt til at kroppen greier å få nok trykk, eller ikke greier å holde det igjen. På samme måte som hvis du drar til legen og han finner ut at du har høyt blodtrykk gir han deg blodfortynnende. Man må også tilpasse dosen man tar av blodfortynnende hvis man drikker.

For meg virker dette helt riktig i.o.m at alle mennesker har forskjellig blodtrykk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...