qeamer Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Som topic så lyser arbeidslampen min konstant for tiden, er ikke noe spywarez eller store prosesser på gang. Alt fungerer fint, men dette irriterer meg hardt, pleier sitte se på den jobbe når jeg venter(uvane). Har restartet den osv, men hjelper ikke.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Har du sjekka i oppgåvebehandling om det er prosesser som arbeider unormalt mykje? Eventuelt prøvd å slå av enkelte for å sjå om den roer seg ned? Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) hvis du har hovedkort manualen, kan du gå inn på der du ser hvor du skal plassere kontaktene til Power-led, HDD-aktivitet(som du vil ha løst), og startknapp og reset knapp. da kan du se etter om pluggen for hdd-aktivitet(også kalt hdd-LED, eller noe sånt). hvis ikke det virker er det noe feil med hovedkortet, eller selve lampen. Endret 29. mars 2008 av OdinDenEnsomme Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Kan tenke meg at å snu ledningen vil løse ditt problem. Plus og minus er feil. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Tviler på at det hjelper, for om du setter kontakten feil vei så lyser ikke lampa i det hele tatt. (Ihvertfall ikke hos meg) Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Har du sjekka i oppgåvebehandling om det er prosesser som arbeider unormalt mykje? Eventuelt prøvd å slå av enkelte for å sjå om den roer seg ned? Som topic så lyser arbeidslampen min konstant for tiden, er ikke noe spywarez eller store prosesser på gang Det er ikke noe tunge prosesser på gang, meget rart. Kan tenke meg at å snu ledningen vil løse ditt problem. Plus og minus er feil. Det som er så rart er at det fungerte helt fint før, har ikke rotet med hdd led'n jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå