dahwan Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Dette er PCen jeg skal bestille. Jeg vil bare være sikker på at alt fungerer sammen som det skal, om det er nokk watt i strømforskyninga, om noen av delene kan fås billigere med samme ytelse og slikt --- Thanks på forhånd. EDIT: glemte listen https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=58607 Endret 30. mars 2008 av dahwan Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Innlegg 1 oppdatert Supert om dere kunne hjulpet meg å kutte ned på priser ved å foreslå ett billigere hovedkort eller ram som gjør samme nytten og slikt Målet er å holde meg under 10k. Og at jeg kan oppgradere til et GeForce 9800 GX2 i framtida med samme hovedkortet, som jeg håper jeg kan nå. F.eks. vil dette (litt billigere) hovedkortet fungere med alle delene jeg har valgt? Minimumet er at prosessoren kan overklokkes og at 9800 GX2 vil kunne brukes med det. Jeg vil også ha noen kontakter til å plugge inn alle viftene mine så klart Eller dette? Takk på forhånd Endret 30. mars 2008 av dahwan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå