B1ny Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hadde en del problemer i Hellas nå, en kompis har ett gresk kontantkort som jeg som regel kunne ringe til fra Norge, men når jeg kom til Hellas gikk ikke det mer. De fleste andre Greske nummere funket greit, og både fast og mobil nummeret i Norge virket også. SMS funket ikke hverken inn eller ut og når jeg kom hjem igjen til Norge funket ikke SMS heller her. Fikk det til å virke etter at jeg slettet 2 andre meldingssentral nummere som lå inne slik at kun MTU sitt lå igjen. MTUs nummer stod som aktivt hele tiden. Mulig det hadde virket også i Hellas hvis jeg hadde gjort dette, men det virket her i Norge før jeg dro så aner ikke hvorfor det begynte å kødde. Begynner å bli litt lei, får se på første faktura hvordan den blir, blir den stor så får jeg se hvor lenge jeg gidder å holde på før jeg bytter operatør. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 skal vi konkludere med at man rett og slett bør velge andre operatører, eller har MTU tatt seg sammen? Lenke til kommentar
B1ny Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg driter i hva andre som jeg ikke kjenner gjør, det er ett fritt land. Men hvis noen jeg kjenner godt, og liker lurer på å tegne abonnement hos MTU, så kommer jeg til å banke dritten av de til de kommer på bedre tanker. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Men hvis noen jeg kjenner godt, og liker lurer på å tegne abonnement hos MTU, så kommer jeg til å banke dritten av de til de kommer på bedre tanker. Er glad jeg ikke kjenner deg! Ville personlig ikke anbefale MTU til noen etter alt jeg har lest og hørt, men hvilket valg de rundt meg tar vedrørende mobiloperatør er ikke så viktig eller interessant for min del. Jeg hadde MTU Fri i ca tre måneder, fikk aldri noe faktura fordi jeg kun ringte og sendte sms som var inkludert, og har heller aldri fått noe inkasso etter jeg gikk bort fra dem. Porteringen til Tele2 gikk smertefritt, og min eneste kontakt med kundeservice på epost ble besvart i løpet av fire dager. Det mest negative var definitivt problemene med sms som aldri ble sendt (eller kom frem etter flere døgn) og sms jeg aldri mottok. Endret 13. september 2008 av Submariner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå