Crossfire Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Hei, musen er en logitech mx 500 har funket flere år nå, har vært kjempefornøyd med den. Den har også fungert uten problemer i Vista inntill nå. Grunnen til at jeg poster i Vista-forumet er om dere kjenner til noen spesielle problemer med mus som fryser eller har noen andre gode idéer, før jeg begynner å feilsøke hardware og drivere og styr. Googlet problemet, men får bare opp tilfeller hvor hele pc-en fryser. I mitt tilfelle er det kun musen som fryser, jeg får reaksjon fra tastaturet og pc-en er responsiv. Det kan skje i en hvilken som helst situasjon enten i vanlige programmer eller når jeg spiller (det begynner ikke å hakke eller noe i spill, så det kan vel ikke være prosessoren..). edit: det virker ganske random, kan gå en halvtime eller noen minutter mellom hver frys, og det varer noen få sekunder. Takker:) Endret 29. mars 2008 av Crossfire Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hvis du har en reservemus så finner du fort ut om det er musen eller noe annet som er problemet. Hvis du prøver en annen mus og det ikke lenger er noen problemer, så blir jo konklusjonen at det er den gode gamle musen din som begynner å bli moden for utskifting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå