Gå til innhold

acer som slår seg av av seg selv

Teria

Anbefalte innlegg

For noen dager siden begynte vifta på den bærbare pc-en min å bråke mye mer enn den vanligvis gjør. Plutselig slo den seg av mens jeg satt og surfet. Jeg prøvde å slå den på igjen, men fikk bare feilmelding, og så slo den seg av og på uten å komme noen vei. Jeg kjente på den under med ventilasjonen, og den var veldig varm. Til og med mousepaden var varm :ohmy:

Jeg antar jo at pc-en slo seg av fordi den ble for varm. Noen som kan tenkes seg hva det kommer av, og hva som kan gjøres? Pc-en blir 3 år til sommeren, så det går ikke på garantien. Tviler også på at det går på reklamasjon, men er det noen som vet hvor lang reklmasjon Acer har?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang. reklamasjon, så er fristen fem år på bærbare PC-er. Ettersom maskinen er tre år gammel og blir veldig varm, tipper jeg den er full av støv og gørr inni. Først kan du prøve med trykkluft på boks. Blås på ventilasjonsrillene og viftene. Hvis det ikke funker, kan du prøve å skru den opp og ta en grundig rens.

Endret av Nichlas
Lenke til kommentar
Ang. reklamasjon, så er fristen fem år på bærbare PC-er. Ettersom maskinen er tre år gammel og blir veldig varm, tipper jeg den er full av støv og gørr inni. Først kan du prøve med trykkluft på boks. Blås på ventilasjonsrillene og viftene. Hvis det ikke funker, kan du prøve å skru den opp og ta en grundig rens.

Prøvde å skru den opp og fant masse støv foran vifta. Nå går den kjempefint igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...