fondus Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 jepp. kult å bo 4 min fra skola ass(går det treigere når det er glatt eller?) 30 sekunder. ok. litt mer avvik på isen hos meg da selv må jeg gå 10minutter for å komme til sentrum fra skola, kjøre buss i 1,10 timer for å komme hjem 1 time og 6 minutter, eller 1 time og 10 minutter= forsjellig ettersom hvor mange som skal av på bussen og om det er glatt eller ikke. egentlig går det bare 5 minutter å gå til sentrum, men de kammerat-tullingene går så drittreigt. det er kjipt. de bare snakker om perverse ting. de er n00ber @ kule ting (PC) alle sammen, men jeg gjør en god jobb med å forvandle dem Flink gutt. takk. har lært den dummeste av dem forskjellen på gigahertz og gigabyte nå da. nå skjønner han at han har en hardisk på 800MHz Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 jepp. kult å bo 4 min fra skola ass(går det treigere når det er glatt eller?) 30 sekunder. ok. litt mer avvik på isen hos meg da Hvor mye? selv må jeg gå 10minutter for å komme til sentrum fra skola, kjøre buss i 1,10 timer for å komme hjem 1 time og 6 minutter, eller 1 time og 10 minutter= forsjellig ettersom hvor mange som skal av på bussen og om det er glatt eller ikke. Men hva mente du? egentlig går det bare 5 minutter å gå til sentrum, men de kammerat-tullingene går så drittreigt. det er kjipt. de bare snakker om perverse ting. de er n00ber @ kule ting (PC) alle sammen, men jeg gjør en god jobb med å forvandle dem Flink gutt. takk. har lært den dummeste av dem forskjellen på gigahertz og gigabyte nå da. nå skjønner han at han har en hardisk på 800MHz Hadde vært digg å ha en så rask disk. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 jepp. kult å bo 4 min fra skola ass(går det treigere når det er glatt eller?) 30 sekunder. ok. litt mer avvik på isen hos meg da Hvor mye? hjem vet jeg ikke, men til skolen brukte vi 25minutter mer enn vanlig en gang. men da hadde bussen 100 meters bremselengde når han lå i 40 da... vi lå i 50 på riksveien selv må jeg gå 10minutter for å komme til sentrum fra skola, kjøre buss i 1,10 timer for å komme hjem 1 time og 6 minutter, eller 1 time og 10 minutter= forsjellig ettersom hvor mange som skal av på bussen og om det er glatt eller ikke. Men hva mente du? sistnevnte. egentlig går det bare 5 minutter å gå til sentrum, men de kammerat-tullingene går så drittreigt. det er kjipt. de bare snakker om perverse ting. de er n00ber @ kule ting (PC) alle sammen, men jeg gjør en god jobb med å forvandle dem Flink gutt. takk. har lært den dummeste av dem forskjellen på gigahertz og gigabyte nå da. nå skjønner han at han har en hardisk på 800MHz Hadde vært digg å ha en så rask disk. hadde det ja... hva er klokkehastigheten for FSB igjen? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 jepp. kult å bo 4 min fra skola ass(går det treigere når det er glatt eller?) 30 sekunder. ok. litt mer avvik på isen hos meg da Hvor mye? hjem vet jeg ikke, men til skolen brukte vi 25minutter mer enn vanlig en gang. men da hadde bussen 100 meters bremselengde når han lå i 40 da... vi lå i 50 på riksveien Bussjåføren var sikkert n00b. selv må jeg gå 10minutter for å komme til sentrum fra skola, kjøre buss i 1,10 timer for å komme hjem 1 time og 6 minutter, eller 1 time og 10 minutter= forsjellig ettersom hvor mange som skal av på bussen og om det er glatt eller ikke. Men hva mente du? sistnevnte. Ok, det var i grunn en grov feil. egentlig går det bare 5 minutter å gå til sentrum, men de kammerat-tullingene går så drittreigt. det er kjipt. de bare snakker om perverse ting. de er n00ber @ kule ting (PC) alle sammen, men jeg gjør en god jobb med å forvandle dem Flink gutt. takk. har lært den dummeste av dem forskjellen på gigahertz og gigabyte nå da. nå skjønner han at han har en hardisk på 800MHz Hadde vært digg å ha en så rask disk. hadde det ja... hva er klokkehastigheten for FSB igjen? (vet jeg sier feil, klarer ikke å tenke nå). 100/133/266/333/400/800 MHz? Nattens siste post fra meg - natta. (4500 poster nå. ) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 jepp. kult å bo 4 min fra skola ass(går det treigere når det er glatt eller?) 30 sekunder. ok. litt mer avvik på isen hos meg da Hvor mye? hjem vet jeg ikke, men til skolen brukte vi 25minutter mer enn vanlig en gang. men da hadde bussen 100 meters bremselengde når han lå i 40 da... vi lå i 50 på riksveien Bussjåføren var sikkert n00b. nei.han er nr1. buss-driver. digger han. kjører somen prins (eller buss-sjåfør). får ake gratis med han når jeg egentlig skal betale og selv må jeg gå 10minutter for å komme til sentrum fra skola, kjøre buss i 1,10 timer for å komme hjem 1 time og 6 minutter, eller 1 time og 10 minutter= forsjellig ettersom hvor mange som skal av på bussen og om det er glatt eller ikke. Men hva mente du? sistnevnte. Ok, det var i grunn en grov feil. samma det. i fylla og når man er trøtt er alt lov. egentlig går det bare 5 minutter å gå til sentrum, men de kammerat-tullingene går så drittreigt. det er kjipt. de bare snakker om perverse ting. de er n00ber @ kule ting (PC) alle sammen, men jeg gjør en god jobb med å forvandle dem Flink gutt. takk. har lært den dummeste av dem forskjellen på gigahertz og gigabyte nå da. nå skjønner han at han har en hardisk på 800MHz Hadde vært digg å ha en så rask disk. hadde det ja... hva er klokkehastigheten for FSB igjen? (vet jeg sier feil, klarer ikke å tenke nå). 100/133/266/333/400/800 MHz? 800mhz.. med dual-ram-greie ja... Nattens siste post fra meg - natta. (4500 poster nå. ) goth.. for jeg er slite nå og skal bare svare deg i so før jeg også slutter å poste for kvelden...endelig:D Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hmm siden funket ikke Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 jepp. kult å bo 4 min fra skola ass(går det treigere når det er glatt eller?) 30 sekunder. ok. litt mer avvik på isen hos meg da Hvor mye? hjem vet jeg ikke, men til skolen brukte vi 25minutter mer enn vanlig en gang. men da hadde bussen 100 meters bremselengde når han lå i 40 da... vi lå i 50 på riksveien Bussjåføren var sikkert n00b. nei.han er nr1. buss-driver. digger han. kjører somen prins (eller buss-sjåfør). får ake gratis med han når jeg egentlig skal betale og Hæh? blir han med deg i akebakken? selv må jeg gå 10minutter for å komme til sentrum fra skola, kjøre buss i 1,10 timer for å komme hjem 1 time og 6 minutter, eller 1 time og 10 minutter= forsjellig ettersom hvor mange som skal av på bussen og om det er glatt eller ikke. Men hva mente du? sistnevnte. Ok, det var i grunn en grov feil. samma det. i fylla og når man er trøtt er alt lov. Egentlig ikke. egentlig går det bare 5 minutter å gå til sentrum, men de kammerat-tullingene går så drittreigt. det er kjipt. de bare snakker om perverse ting. de er n00ber @ kule ting (PC) alle sammen, men jeg gjør en god jobb med å forvandle dem Flink gutt. takk. har lært den dummeste av dem forskjellen på gigahertz og gigabyte nå da. nå skjønner han at han har en hardisk på 800MHz Hadde vært digg å ha en så rask disk. hadde det ja... hva er klokkehastigheten for FSB igjen? (vet jeg sier feil, klarer ikke å tenke nå). 100/133/266/333/400/800 MHz? 800mhz.. med dual-ram-greie ja... Ja, eller Barton elns (husker ikke). Nattens siste post fra meg - natta. (4500 poster nå. ) goth.. for jeg er slite nå og skal bare svare deg i so før jeg også slutter å poste for kvelden...endelig:D Nå er det på'n igjen snart (er ikke riktig ladet opp ennå). Lenke til kommentar
fondus Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 jepp. kult å bo 4 min fra skola ass(går det treigere når det er glatt eller?) 30 sekunder. ok. litt mer avvik på isen hos meg da Hvor mye? hjem vet jeg ikke, men til skolen brukte vi 25minutter mer enn vanlig en gang. men da hadde bussen 100 meters bremselengde når han lå i 40 da... vi lå i 50 på riksveien Bussjåføren var sikkert n00b. nei.han er nr1. buss-driver. digger han. kjører somen prins (eller buss-sjåfør). får ake gratis med han når jeg egentlig skal betale og Hæh? blir han med deg i akebakken? nei dummy.. jeg får kjøre gratisk buss, han var bussjåfør, you remember. selv må jeg gå 10minutter for å komme til sentrum fra skola, kjøre buss i 1,10 timer for å komme hjem 1 time og 6 minutter, eller 1 time og 10 minutter= forsjellig ettersom hvor mange som skal av på bussen og om det er glatt eller ikke. Men hva mente du? sistnevnte. Ok, det var i grunn en grov feil. samma det. i fylla og når man er trøtt er alt lov. Egentlig ikke. hyysj egentlig går det bare 5 minutter å gå til sentrum, men de kammerat-tullingene går så drittreigt. det er kjipt. de bare snakker om perverse ting. de er n00ber @ kule ting (PC) alle sammen, men jeg gjør en god jobb med å forvandle dem Flink gutt. takk. har lært den dummeste av dem forskjellen på gigahertz og gigabyte nå da. nå skjønner han at han har en hardisk på 800MHz Hadde vært digg å ha en så rask disk. hadde det ja... hva er klokkehastigheten for FSB igjen? (vet jeg sier feil, klarer ikke å tenke nå). 100/133/266/333/400/800 MHz? 800mhz.. med dual-ram-greie ja... Ja, eller Barton elns (husker ikke). Nattens siste post fra meg - natta. (4500 poster nå. ) goth.. for jeg er slite nå og skal bare svare deg i so før jeg også slutter å poste for kvelden...endelig:D Nå er det på'n igjen snart (er ikke riktig ladet opp ennå). Jaja daniel, du får ha lykke til da. ikke sovne midt oppi det da Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 jepp. kult å bo 4 min fra skola ass(går det treigere når det er glatt eller?) 30 sekunder. ok. litt mer avvik på isen hos meg da Hvor mye? hjem vet jeg ikke, men til skolen brukte vi 25minutter mer enn vanlig en gang. men da hadde bussen 100 meters bremselengde når han lå i 40 da... vi lå i 50 på riksveien Bussjåføren var sikkert n00b. nei.han er nr1. buss-driver. digger han. kjører somen prins (eller buss-sjåfør). får ake gratis med han når jeg egentlig skal betale og Hæh? blir han med deg i akebakken? nei dummy.. jeg får kjøre gratisk buss, han var bussjåfør, you remember. Å ja, synes du nevnte noe om aking jeg... selv må jeg gå 10minutter for å komme til sentrum fra skola, kjøre buss i 1,10 timer for å komme hjem 1 time og 6 minutter, eller 1 time og 10 minutter= forsjellig ettersom hvor mange som skal av på bussen og om det er glatt eller ikke. Men hva mente du? sistnevnte. Ok, det var i grunn en grov feil. samma det. i fylla og når man er trøtt er alt lov. Egentlig ikke. hyysj *taus* egentlig går det bare 5 minutter å gå til sentrum, men de kammerat-tullingene går så drittreigt. det er kjipt. de bare snakker om perverse ting. de er n00ber @ kule ting (PC) alle sammen, men jeg gjør en god jobb med å forvandle dem Flink gutt. takk. har lært den dummeste av dem forskjellen på gigahertz og gigabyte nå da. nå skjønner han at han har en hardisk på 800MHz Hadde vært digg å ha en så rask disk. hadde det ja... hva er klokkehastigheten for FSB igjen? (vet jeg sier feil, klarer ikke å tenke nå). 100/133/266/333/400/800 MHz? 800mhz.. med dual-ram-greie ja... Ja, eller Barton elns (husker ikke). Nattens siste post fra meg - natta. (4500 poster nå. ) goth.. for jeg er slite nå og skal bare svare deg i so før jeg også slutter å poste for kvelden...endelig:D Nå er det på'n igjen snart (er ikke riktig ladet opp ennå). Jaja daniel, du får ha lykke til da. ikke sovne midt oppi det da Jeg skal nok ha meg en lur før jeg girer opp til sjette gir (elns). Lenke til kommentar
fondus Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 jepp. kult å bo 4 min fra skola ass(går det treigere når det er glatt eller?) 30 sekunder. ok. litt mer avvik på isen hos meg da Hvor mye? hjem vet jeg ikke, men til skolen brukte vi 25minutter mer enn vanlig en gang. men da hadde bussen 100 meters bremselengde når han lå i 40 da... vi lå i 50 på riksveien Bussjåføren var sikkert n00b. nei.han er nr1. buss-driver. digger han. kjører somen prins (eller buss-sjåfør). får ake gratis med han når jeg egentlig skal betale og Hæh? blir han med deg i akebakken? nei dummy.. jeg får kjøre gratisk buss, han var bussjåfør, you remember. Å ja, synes du nevnte noe om aking jeg... ake på buss ja... kanskje ikke så utbredt borti oslo selv må jeg gå 10minutter for å komme til sentrum fra skola, kjøre buss i 1,10 timer for å komme hjem 1 time og 6 minutter, eller 1 time og 10 minutter= forsjellig ettersom hvor mange som skal av på bussen og om det er glatt eller ikke. Men hva mente du? sistnevnte. Ok, det var i grunn en grov feil. samma det. i fylla og når man er trøtt er alt lov. Egentlig ikke. hyysj *taus* hæ? hva sa du? egentlig går det bare 5 minutter å gå til sentrum, men de kammerat-tullingene går så drittreigt. det er kjipt. de bare snakker om perverse ting. de er n00ber @ kule ting (PC) alle sammen, men jeg gjør en god jobb med å forvandle dem Flink gutt. takk. har lært den dummeste av dem forskjellen på gigahertz og gigabyte nå da. nå skjønner han at han har en hardisk på 800MHz Hadde vært digg å ha en så rask disk. hadde det ja... hva er klokkehastigheten for FSB igjen? (vet jeg sier feil, klarer ikke å tenke nå). 100/133/266/333/400/800 MHz? 800mhz.. med dual-ram-greie ja... Ja, eller Barton elns (husker ikke). Nattens siste post fra meg - natta. (4500 poster nå. ) goth.. for jeg er slite nå og skal bare svare deg i so før jeg også slutter å poste for kvelden...endelig:D Nå er det på'n igjen snart (er ikke riktig ladet opp ennå). Jaja daniel, du får ha lykke til da. ikke sovne midt oppi det da Jeg skal nok ha meg en lur før jeg girer opp til sjette gir (elns). soving på dagen er lame. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 jepp. kult å bo 4 min fra skola ass(går det treigere når det er glatt eller?) 30 sekunder. ok. litt mer avvik på isen hos meg da Hvor mye? hjem vet jeg ikke, men til skolen brukte vi 25minutter mer enn vanlig en gang. men da hadde bussen 100 meters bremselengde når han lå i 40 da... vi lå i 50 på riksveien Bussjåføren var sikkert n00b. nei.han er nr1. buss-driver. digger han. kjører somen prins (eller buss-sjåfør). får ake gratis med han når jeg egentlig skal betale og Hæh? blir han med deg i akebakken? nei dummy.. jeg får kjøre gratisk buss, han var bussjåfør, you remember. Å ja, synes du nevnte noe om aking jeg... ake på buss ja... kanskje ikke så utbredt borti oslo Nei, her gjør vi det bare annenhver søndag. selv må jeg gå 10minutter for å komme til sentrum fra skola, kjøre buss i 1,10 timer for å komme hjem 1 time og 6 minutter, eller 1 time og 10 minutter= forsjellig ettersom hvor mange som skal av på bussen og om det er glatt eller ikke. Men hva mente du? sistnevnte. Ok, det var i grunn en grov feil. samma det. i fylla og når man er trøtt er alt lov. Egentlig ikke. hyysj *taus* hæ? hva sa du? Ikkeno. Sa _du_ noe? egentlig går det bare 5 minutter å gå til sentrum, men de kammerat-tullingene går så drittreigt. det er kjipt. de bare snakker om perverse ting. de er n00ber @ kule ting (PC) alle sammen, men jeg gjør en god jobb med å forvandle dem Flink gutt. takk. har lært den dummeste av dem forskjellen på gigahertz og gigabyte nå da. nå skjønner han at han har en hardisk på 800MHz Hadde vært digg å ha en så rask disk. hadde det ja... hva er klokkehastigheten for FSB igjen? (vet jeg sier feil, klarer ikke å tenke nå). 100/133/266/333/400/800 MHz? 800mhz.. med dual-ram-greie ja... Ja, eller Barton elns (husker ikke). Nattens siste post fra meg - natta. (4500 poster nå. ) goth.. for jeg er slite nå og skal bare svare deg i so før jeg også slutter å poste for kvelden...endelig:D Nå er det på'n igjen snart (er ikke riktig ladet opp ennå). Jaja daniel, du får ha lykke til da. ikke sovne midt oppi det da Jeg skal nok ha meg en lur før jeg girer opp til sjette gir (elns). soving på dagen er lame. ...Men så utrolig digg! Nå skal jeg se på Lion King, drikke milkshake og spise nudler. Også skal jeg sørge over at jeg ikke får hedset i dag. Skal også lage en post om det. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 jepp. kult å bo 4 min fra skola ass(går det treigere når det er glatt eller?) 30 sekunder. ok. litt mer avvik på isen hos meg da Hvor mye? hjem vet jeg ikke, men til skolen brukte vi 25minutter mer enn vanlig en gang. men da hadde bussen 100 meters bremselengde når han lå i 40 da... vi lå i 50 på riksveien Bussjåføren var sikkert n00b. nei.han er nr1. buss-driver. digger han. kjører somen prins (eller buss-sjåfør). får ake gratis med han når jeg egentlig skal betale og Hæh? blir han med deg i akebakken? nei dummy.. jeg får kjøre gratisk buss, han var bussjåfør, you remember. Å ja, synes du nevnte noe om aking jeg... ake på buss ja... kanskje ikke så utbredt borti oslo Nei, her gjør vi det bare annenhver søndag. hva da? kjøre buss? selv må jeg gå 10minutter for å komme til sentrum fra skola, kjøre buss i 1,10 timer for å komme hjem 1 time og 6 minutter, eller 1 time og 10 minutter= forsjellig ettersom hvor mange som skal av på bussen og om det er glatt eller ikke. Men hva mente du? sistnevnte. Ok, det var i grunn en grov feil. samma det. i fylla og når man er trøtt er alt lov. Egentlig ikke. hyysj *taus* hæ? hva sa du? Ikkeno. Sa _du_ noe? nei. det var det _du_ som sa! egentlig går det bare 5 minutter å gå til sentrum, men de kammerat-tullingene går så drittreigt. det er kjipt. de bare snakker om perverse ting. de er n00ber @ kule ting (PC) alle sammen, men jeg gjør en god jobb med å forvandle dem Flink gutt. takk. har lært den dummeste av dem forskjellen på gigahertz og gigabyte nå da. nå skjønner han at han har en hardisk på 800MHz Hadde vært digg å ha en så rask disk. hadde det ja... hva er klokkehastigheten for FSB igjen? (vet jeg sier feil, klarer ikke å tenke nå). 100/133/266/333/400/800 MHz? 800mhz.. med dual-ram-greie ja... Ja, eller Barton elns (husker ikke). barton er på 333000000000mHz den vel... Nattens siste post fra meg - natta. (4500 poster nå. ) goth.. for jeg er slite nå og skal bare svare deg i so før jeg også slutter å poste for kvelden...endelig:D Nå er det på'n igjen snart (er ikke riktig ladet opp ennå). Jaja daniel, du får ha lykke til da. ikke sovne midt oppi det da Jeg skal nok ha meg en lur før jeg girer opp til sjette gir (elns). soving på dagen er lame. ...Men så utrolig digg! heh Nå skal jeg se på Lion King, drikke milkshake og spise nudler. Også skal jeg sørge over at jeg ikke får hedset i dag. Skal også lage en post om det. du skal lage en post om headset? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 jepp. kult å bo 4 min fra skola ass(går det treigere når det er glatt eller?) 30 sekunder. ok. litt mer avvik på isen hos meg da Hvor mye? hjem vet jeg ikke, men til skolen brukte vi 25minutter mer enn vanlig en gang. men da hadde bussen 100 meters bremselengde når han lå i 40 da... vi lå i 50 på riksveien Bussjåføren var sikkert n00b. nei.han er nr1. buss-driver. digger han. kjører somen prins (eller buss-sjåfør). får ake gratis med han når jeg egentlig skal betale og Hæh? blir han med deg i akebakken? nei dummy.. jeg får kjøre gratisk buss, han var bussjåfør, you remember. Å ja, synes du nevnte noe om aking jeg... ake på buss ja... kanskje ikke så utbredt borti oslo Nei, her gjør vi det bare annenhver søndag. hva da? kjøre buss? Nei, aker på den. selv må jeg gå 10minutter for å komme til sentrum fra skola, kjøre buss i 1,10 timer for å komme hjem 1 time og 6 minutter, eller 1 time og 10 minutter= forsjellig ettersom hvor mange som skal av på bussen og om det er glatt eller ikke. Men hva mente du? sistnevnte. Ok, det var i grunn en grov feil. samma det. i fylla og når man er trøtt er alt lov. Egentlig ikke. hyysj *taus* hæ? hva sa du? Ikkeno. Sa _du_ noe? nei. det var det _du_ som sa! Nei, jeg sa ikke. egentlig går det bare 5 minutter å gå til sentrum, men de kammerat-tullingene går så drittreigt. det er kjipt. de bare snakker om perverse ting. de er n00ber @ kule ting (PC) alle sammen, men jeg gjør en god jobb med å forvandle dem Flink gutt. takk. har lært den dummeste av dem forskjellen på gigahertz og gigabyte nå da. nå skjønner han at han har en hardisk på 800MHz Hadde vært digg å ha en så rask disk. hadde det ja... hva er klokkehastigheten for FSB igjen? (vet jeg sier feil, klarer ikke å tenke nå). 100/133/266/333/400/800 MHz? 800mhz.. med dual-ram-greie ja... Ja, eller Barton elns (husker ikke). barton er på 333000000000mHz den vel... Nei? Nattens siste post fra meg - natta. (4500 poster nå. ) goth.. for jeg er slite nå og skal bare svare deg i so før jeg også slutter å poste for kvelden...endelig:D Nå er det på'n igjen snart (er ikke riktig ladet opp ennå). Jaja daniel, du får ha lykke til da. ikke sovne midt oppi det da Jeg skal nok ha meg en lur før jeg girer opp til sjette gir (elns). soving på dagen er lame. ...Men så utrolig digg! heh Fikk bare sovet en drøy halvtime, fordi vi måtte spise. Nå skal jeg se på Lion King, drikke milkshake og spise nudler. Også skal jeg sørge over at jeg ikke får hedset i dag. Skal også lage en post om det. du skal lage en post om headset? Om Porta Pro. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 jepp. kult å bo 4 min fra skola ass(går det treigere når det er glatt eller?) 30 sekunder. ok. litt mer avvik på isen hos meg da Hvor mye? hjem vet jeg ikke, men til skolen brukte vi 25minutter mer enn vanlig en gang. men da hadde bussen 100 meters bremselengde når han lå i 40 da... vi lå i 50 på riksveien Bussjåføren var sikkert n00b. nei.han er nr1. buss-driver. digger han. kjører somen prins (eller buss-sjåfør). får ake gratis med han når jeg egentlig skal betale og Hæh? blir han med deg i akebakken? nei dummy.. jeg får kjøre gratisk buss, han var bussjåfør, you remember. Å ja, synes du nevnte noe om aking jeg... ake på buss ja... kanskje ikke så utbredt borti oslo Nei, her gjør vi det bare annenhver søndag. hva da? kjøre buss? Nei, aker på den. ah men hvorfor aker du buss annen hver søndag? for å komme til bordellet? selv må jeg gå 10minutter for å komme til sentrum fra skola, kjøre buss i 1,10 timer for å komme hjem 1 time og 6 minutter, eller 1 time og 10 minutter= forsjellig ettersom hvor mange som skal av på bussen og om det er glatt eller ikke. Men hva mente du? sistnevnte. Ok, det var i grunn en grov feil. samma det. i fylla og når man er trøtt er alt lov. Egentlig ikke. hyysj *taus* hæ? hva sa du? Ikkeno. Sa _du_ noe? nei. det var det _du_ som sa! Nei, jeg sa ikke. neivel. da sa ingen av oss det. egentlig går det bare 5 minutter å gå til sentrum, men de kammerat-tullingene går så drittreigt. det er kjipt. de bare snakker om perverse ting. de er n00ber @ kule ting (PC) alle sammen, men jeg gjør en god jobb med å forvandle dem Flink gutt. takk. har lært den dummeste av dem forskjellen på gigahertz og gigabyte nå da. nå skjønner han at han har en hardisk på 800MHz Hadde vært digg å ha en så rask disk. hadde det ja... hva er klokkehastigheten for FSB igjen? (vet jeg sier feil, klarer ikke å tenke nå). 100/133/266/333/400/800 MHz? 800mhz.. med dual-ram-greie ja... Ja, eller Barton elns (husker ikke). barton er på 333000000000mHz den vel... Nei? å? hva er den på da? fsb-hastigheten på den altså. eller hva skal man si. det man får hvis man deler hastigheten på den med multiplieren da. Nattens siste post fra meg - natta. (4500 poster nå. ) goth.. for jeg er slite nå og skal bare svare deg i so før jeg også slutter å poste for kvelden...endelig:D Nå er det på'n igjen snart (er ikke riktig ladet opp ennå). Jaja daniel, du får ha lykke til da. ikke sovne midt oppi det da Jeg skal nok ha meg en lur før jeg girer opp til sjette gir (elns). soving på dagen er lame. ...Men så utrolig digg! heh Fikk bare sovet en drøy halvtime, fordi vi måtte spise. fud gjør deg trøtt. Nå skal jeg se på Lion King, drikke milkshake og spise nudler. Også skal jeg sørge over at jeg ikke får hedset i dag. Skal også lage en post om det. du skal lage en post om headset? Om Porta Pro. ok Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 jepp. kult å bo 4 min fra skola ass(går det treigere når det er glatt eller?) 30 sekunder. ok. litt mer avvik på isen hos meg da Hvor mye? hjem vet jeg ikke, men til skolen brukte vi 25minutter mer enn vanlig en gang. men da hadde bussen 100 meters bremselengde når han lå i 40 da... vi lå i 50 på riksveien Bussjåføren var sikkert n00b. nei.han er nr1. buss-driver. digger han. kjører somen prins (eller buss-sjåfør). får ake gratis med han når jeg egentlig skal betale og Hæh? blir han med deg i akebakken? nei dummy.. jeg får kjøre gratisk buss, han var bussjåfør, you remember. Å ja, synes du nevnte noe om aking jeg... ake på buss ja... kanskje ikke så utbredt borti oslo Nei, her gjør vi det bare annenhver søndag. hva da? kjøre buss? Nei, aker på den. ah men hvorfor aker du buss annen hver søndag? for å komme til bordellet? Exactly. selv må jeg gå 10minutter for å komme til sentrum fra skola, kjøre buss i 1,10 timer for å komme hjem 1 time og 6 minutter, eller 1 time og 10 minutter= forsjellig ettersom hvor mange som skal av på bussen og om det er glatt eller ikke. Men hva mente du? sistnevnte. Ok, det var i grunn en grov feil. samma det. i fylla og når man er trøtt er alt lov. Egentlig ikke. hyysj *taus* hæ? hva sa du? Ikkeno. Sa _du_ noe? nei. det var det _du_ som sa! Nei, jeg sa ikke. neivel. da sa ingen av oss det. Hva da? egentlig går det bare 5 minutter å gå til sentrum, men de kammerat-tullingene går så drittreigt. det er kjipt. de bare snakker om perverse ting. de er n00ber @ kule ting (PC) alle sammen, men jeg gjør en god jobb med å forvandle dem Flink gutt. takk. har lært den dummeste av dem forskjellen på gigahertz og gigabyte nå da. nå skjønner han at han har en hardisk på 800MHz Hadde vært digg å ha en så rask disk. hadde det ja... hva er klokkehastigheten for FSB igjen? (vet jeg sier feil, klarer ikke å tenke nå). 100/133/266/333/400/800 MHz? 800mhz.. med dual-ram-greie ja... Ja, eller Barton elns (husker ikke). barton er på 333000000000mHz den vel... Nei? å? hva er den på da? fsb-hastigheten på den altså. eller hva skal man si. det man får hvis man deler hastigheten på den med multiplieren da. Jeg gir skitt. Nattens siste post fra meg - natta. (4500 poster nå. ) goth.. for jeg er slite nå og skal bare svare deg i so før jeg også slutter å poste for kvelden...endelig:D Nå er det på'n igjen snart (er ikke riktig ladet opp ennå). Jaja daniel, du får ha lykke til da. ikke sovne midt oppi det da Jeg skal nok ha meg en lur før jeg girer opp til sjette gir (elns). soving på dagen er lame. ...Men så utrolig digg! heh Fikk bare sovet en drøy halvtime, fordi vi måtte spise. fud gjør deg trøtt. Vet, men jeg spiste jo _etter_ jeg sov. Nå skal jeg se på Lion King, drikke milkshake og spise nudler. Også skal jeg sørge over at jeg ikke får hedset i dag. Skal også lage en post om det. du skal lage en post om headset? Om Porta Pro. ok Har ikke fått noen svar. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 jepp. kult å bo 4 min fra skola ass(går det treigere når det er glatt eller?) 30 sekunder. ok. litt mer avvik på isen hos meg da Hvor mye? hjem vet jeg ikke, men til skolen brukte vi 25minutter mer enn vanlig en gang. men da hadde bussen 100 meters bremselengde når han lå i 40 da... vi lå i 50 på riksveien Bussjåføren var sikkert n00b. nei.han er nr1. buss-driver. digger han. kjører somen prins (eller buss-sjåfør). får ake gratis med han når jeg egentlig skal betale og Hæh? blir han med deg i akebakken? nei dummy.. jeg får kjøre gratisk buss, han var bussjåfør, you remember. Å ja, synes du nevnte noe om aking jeg... ake på buss ja... kanskje ikke så utbredt borti oslo Nei, her gjør vi det bare annenhver søndag. hva da? kjøre buss? Nei, aker på den. ah men hvorfor aker du buss annen hver søndag? for å komme til bordellet? Exactly. tenkte meg det men dette er siste gangen jeg skriver på denne chaten, fordi det blir så sinnsykt lange sider og det liker visst ikke folk :/ selv må jeg gå 10minutter for å komme til sentrum fra skola, kjøre buss i 1,10 timer for å komme hjem 1 time og 6 minutter, eller 1 time og 10 minutter= forsjellig ettersom hvor mange som skal av på bussen og om det er glatt eller ikke. Men hva mente du? sistnevnte. Ok, det var i grunn en grov feil. samma det. i fylla og når man er trøtt er alt lov. Egentlig ikke. hyysj *taus* hæ? hva sa du? Ikkeno. Sa _du_ noe? nei. det var det _du_ som sa! Nei, jeg sa ikke. neivel. da sa ingen av oss det. Hva da? vet ikke jeg. men dette er siste gangen jeg skriver på denne chaten, fordi det blir så sinnsykt lange sider og det liker visst ikke folk :/ egentlig går det bare 5 minutter å gå til sentrum, men de kammerat-tullingene går så drittreigt. det er kjipt. de bare snakker om perverse ting. de er n00ber @ kule ting (PC) alle sammen, men jeg gjør en god jobb med å forvandle dem Flink gutt. takk. har lært den dummeste av dem forskjellen på gigahertz og gigabyte nå da. nå skjønner han at han har en hardisk på 800MHz Hadde vært digg å ha en så rask disk. hadde det ja... hva er klokkehastigheten for FSB igjen? (vet jeg sier feil, klarer ikke å tenke nå). 100/133/266/333/400/800 MHz? 800mhz.. med dual-ram-greie ja... Ja, eller Barton elns (husker ikke). barton er på 333000000000mHz den vel... Nei? å? hva er den på da? fsb-hastigheten på den altså. eller hva skal man si. det man får hvis man deler hastigheten på den med multiplieren da. Jeg gir skitt. men det gjør ikke jeg, for amd er 100 ganger bedre enn intel! men dette er siste gangen jeg skriver på denne chaten, fordi det blir så sinnsykt lange sider og det liker visst ikke folk :/ Nattens siste post fra meg - natta. (4500 poster nå. ) goth.. for jeg er slite nå og skal bare svare deg i so før jeg også slutter å poste for kvelden...endelig:D Nå er det på'n igjen snart (er ikke riktig ladet opp ennå). Jaja daniel, du får ha lykke til da. ikke sovne midt oppi det da Jeg skal nok ha meg en lur før jeg girer opp til sjette gir (elns). soving på dagen er lame. ...Men så utrolig digg! heh Fikk bare sovet en drøy halvtime, fordi vi måtte spise. fud gjør deg trøtt. Vet, men jeg spiste jo _etter_ jeg sov. derfor du går rundt i svime nå altså? men dette er siste gangen jeg skriver på denne chaten, fordi det blir så sinnsykt lange sider og det liker visst ikke folk :/ Nå skal jeg se på Lion King, drikke milkshake og spise nudler. Også skal jeg sørge over at jeg ikke får hedset i dag. Skal også lage en post om det. du skal lage en post om headset? Om Porta Pro. ok Har ikke fått noen svar. synd. kan godt spamme et svar for deg jeg men dette er siste gangen jeg skriver på denne chaten, fordi det blir så sinnsykt lange sider og det liker visst ikke folk :/ Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 jepp. kult å bo 4 min fra skola ass(går det treigere når det er glatt eller?) 30 sekunder. ok. litt mer avvik på isen hos meg da Hvor mye? hjem vet jeg ikke, men til skolen brukte vi 25minutter mer enn vanlig en gang. men da hadde bussen 100 meters bremselengde når han lå i 40 da... vi lå i 50 på riksveien Bussjåføren var sikkert n00b. nei.han er nr1. buss-driver. digger han. kjører somen prins (eller buss-sjåfør). får ake gratis med han når jeg egentlig skal betale og Hæh? blir han med deg i akebakken? nei dummy.. jeg får kjøre gratisk buss, han var bussjåfør, you remember. Å ja, synes du nevnte noe om aking jeg... ake på buss ja... kanskje ikke så utbredt borti oslo Nei, her gjør vi det bare annenhver søndag. hva da? kjøre buss? Nei, aker på den. ah men hvorfor aker du buss annen hver søndag? for å komme til bordellet? Exactly. tenkte meg det men dette er siste gangen jeg skriver på denne chaten, fordi det blir så sinnsykt lange sider og det liker visst ikke folk :/ Dette er Off-topic-forumet, ffs. selv må jeg gå 10minutter for å komme til sentrum fra skola, kjøre buss i 1,10 timer for å komme hjem 1 time og 6 minutter, eller 1 time og 10 minutter= forsjellig ettersom hvor mange som skal av på bussen og om det er glatt eller ikke. Men hva mente du? sistnevnte. Ok, det var i grunn en grov feil. samma det. i fylla og når man er trøtt er alt lov. Egentlig ikke. hyysj *taus* hæ? hva sa du? Ikkeno. Sa _du_ noe? nei. det var det _du_ som sa! Nei, jeg sa ikke. neivel. da sa ingen av oss det. Hva da? vet ikke jeg. men dette er siste gangen jeg skriver på denne chaten, fordi det blir så sinnsykt lange sider og det liker visst ikke folk :/ Dette er Off-topic-forumet, ffs. egentlig går det bare 5 minutter å gå til sentrum, men de kammerat-tullingene går så drittreigt. det er kjipt. de bare snakker om perverse ting. de er n00ber @ kule ting (PC) alle sammen, men jeg gjør en god jobb med å forvandle dem Flink gutt. takk. har lært den dummeste av dem forskjellen på gigahertz og gigabyte nå da. nå skjønner han at han har en hardisk på 800MHz Hadde vært digg å ha en så rask disk. hadde det ja... hva er klokkehastigheten for FSB igjen? (vet jeg sier feil, klarer ikke å tenke nå). 100/133/266/333/400/800 MHz? 800mhz.. med dual-ram-greie ja... Ja, eller Barton elns (husker ikke). barton er på 333000000000mHz den vel... Nei? å? hva er den på da? fsb-hastigheten på den altså. eller hva skal man si. det man får hvis man deler hastigheten på den med multiplieren da. Jeg gir skitt. men det gjør ikke jeg, for amd er 100 ganger bedre enn intel! men dette er siste gangen jeg skriver på denne chaten, fordi det blir så sinnsykt lange sider og det liker visst ikke folk :/ Synes ikke jeg. Dette er Off-topic-forumet, ffs. Nattens siste post fra meg - natta. (4500 poster nå. ) goth.. for jeg er slite nå og skal bare svare deg i so før jeg også slutter å poste for kvelden...endelig:D Nå er det på'n igjen snart (er ikke riktig ladet opp ennå). Jaja daniel, du får ha lykke til da. ikke sovne midt oppi det da Jeg skal nok ha meg en lur før jeg girer opp til sjette gir (elns). soving på dagen er lame. ...Men så utrolig digg! heh Fikk bare sovet en drøy halvtime, fordi vi måtte spise. fud gjør deg trøtt. Vet, men jeg spiste jo _etter_ jeg sov. derfor du går rundt i svime nå altså? men dette er siste gangen jeg skriver på denne chaten, fordi det blir så sinnsykt lange sider og det liker visst ikke folk :/ Kanskje det. Dette er Off-topic-forumet, ffs. Nå skal jeg se på Lion King, drikke milkshake og spise nudler. Også skal jeg sørge over at jeg ikke får hedset i dag. Skal også lage en post om det. du skal lage en post om headset? Om Porta Pro. ok Har ikke fått noen svar. synd. kan godt spamme et svar for deg jeg men dette er siste gangen jeg skriver på denne chaten, fordi det blir så sinnsykt lange sider og det liker visst ikke folk :/ Ikke spam meg et svar. Dette er Off-topic-forumet, ffs. Nå kjeder jeg meg å fælt at jeg vurderer søppelraid.. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Det tar for meg 5min til skolen og 1time hjem... (Aviser = Drittjobb) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Det tar for meg 5min til skolen og 1time hjem... (Aviser = Drittjobb) Tar du avisa på vei hjem fra skolen? Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Haha, prøv en på whitehouse.gov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå