danilovic Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Klokka 2, ja. Akkurat nå holder jeg på med hvelvet: Vi har ørtentusetrehudreogsekstifire permer med mapper i (8 ½ vegg som man kan rulle bortover med 5 hyller på hver). Noen mapper er tatt ut, andre er kommet tilbake igjen. Det skal være tolv mapper i hver perm. Hvis det er 10 mappe ri en perm, må vu flytte over to fra den neste osv. I tillegg skal vi sjekke at alle mappene er der - opp mot en liste... Veldig spennende. Og ja, vi sitter på nøkkelskap av jern. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 å herregud.. høres enda mer kjedelig ut enn å jobbe på kiwi det.. skal jeg være glad jeg har jobb på kiwi eller? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 å herregud.. høres enda mer kjedelig ut enn å jobbe på kiwi det.. skal jeg være glad jeg har jobb på kiwi eller? Ja, vi har ikke en gang en butikk i nærheten hvor vi kan kjøpe oss litt digg (lenger) - kun en kantine som er åpen klokka 12 elns. Brusen har gått opp tre kroner også. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 haha betaler ikke noe for det jeg "kjøper" jeg. men jeg betaler for det jeg kjøper da... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 haha betaler ikke noe for det jeg "kjøper" jeg. men jeg betaler for det jeg kjøper da... Gr, 20,- for en bitte liten baguett på kantina. *savne de gamle lokalene som lå i bykjernen med den beste baguettsjappa rett rundt hjørnet* I dag fikk jeg skattekort... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 oi.. på skola er det 10 kr for baguettene og jeg synes DET var dyrt da gitt.. glad jeg ikke bor i oslo... har du skattekort, ikke frikort altså? hvor mange % skatt har du da? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 oi.. på skola er det 10 kr for baguettene og jeg synes DET var dyrt da gitt.. glad jeg ikke bor i oslo... har du skattekort, ikke frikort altså? hvor mange % skatt har du da? Jo, er ikke frikort en type skattekort da? Fikk frikort iaffal. Redd for at jeg kommer til å tjene mer i år.. :/ 10,- for baguettene på min skole også, men de holde en heller lav standard. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 samma om du har frikort eller prosentkort, du må uannsett ut med det samme til slutt uannsett. det er bare med når du må betale... på skola vår er en baguett med ost 10,- mens med skinkestykke inni koster det 13,- Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 samma om du har frikort eller prosentkort, du må uannsett ut med det samme til slutt uannsett. det er bare med når du må betale... på skola vår er en baguett med ost 10,- mens med skinkestykke inni koster det 13,- Vi har et halvt beguett-brød med salat, agurk, kylling, ost og majones til 10,- (det var det iaffal sist jeg sjekka). Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 beguett-brød? wtf er deT? grovbakt, flat baguett det da eller? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Er det bare meg, eller er dere to veeldig off-topic nå? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 beguett-brød? wtf er deT? grovbakt, flat baguett det da eller? Nja, det er en veldig avlang loff med frø på. Smaker føuffy frøloff. Er omtrent like mye luft i som i hveteboller. Nå burde jeg snart legge meg. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 lol. betaler du 10 kroner eller hva det nå var penger for noe heva gjerdeig med luft inni? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 lol. betaler du 10 kroner eller hva det nå var penger for noe heva gjerdeig med luft inni? Nei, jeg spiser ikke der lenger, ettersom jeg fant brusk i kyllingen min - twice. starfish: Du er like mye off-topic som oss. PS: Se hvilket forum denne posten er i. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 lol. synd du ikke strøyk med da På skola har jeg alltid med 3 brødskiver med ost på. det er micro på skola så jeg smelter den, i tilleg får jeg grillkrydder og ketshup av skola Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 lol. synd du ikke strøyk med da På skola har jeg alltid med 3 brødskiver med ost på. det er micro på skola så jeg smelter den, i tilleg får jeg grillkrydder og ketshup av skola Umm, det er digg. Du burde prøve med løk på. Det pleier jeg alltid å spise etter skolen. Har dog ikke mat med på skolen - spiser hjemme i storefri - som oftest nuidler. :] Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 løk på skola ja.. kanskje det spiser du hjemme? heldiggris nudler smaker dritgodt mr.lee er best, men dem fra eldorado koster halvparten derfor bruker jeg dem (har forbruk på 15 nuddelpakker i uka). Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 løk på skola ja.. kanskje det spiser du hjemme? heldiggris nudler smaker dritgodt mr.lee er best, men dem fra eldorado koster halvparten derfor bruker jeg dem (har forbruk på 15 nuddelpakker i uka). Den posten var det mye vettugt i! Ja, jeg spiser hjemme (bor 4 minutter fra skolen) - blir T-Bane til VGS da. :/ Mr. Lee er best ja - og dyrest. Eldorado smaker nesten helt det samme, men er mye billigere, ha Bruker ca samme antall nudelpakker. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 jepp. kult å bo 4 min fra skola ass(går det treigere når det er glatt eller?) selv må jeg gå 10minutter for å komme til sentrum fra skola, kjøre buss i 1,10 timer for å komme hjem egentlig går det bare 5 minutter å gå til sentrum, men de kammerat-tullingene går så drittreigt. det er kjipt. de bare snakker om perverse ting. de er n00ber @ kule ting (PC) alle sammen, men jeg gjør en god jobb med å forvandle dem Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 jepp. kult å bo 4 min fra skola ass(går det treigere når det er glatt eller?) 30 sekunder. selv må jeg gå 10minutter for å komme til sentrum fra skola, kjøre buss i 1,10 timer for å komme hjem 1 time og 6 minutter, eller 1 time og 10 minutter= egentlig går det bare 5 minutter å gå til sentrum, men de kammerat-tullingene går så drittreigt. det er kjipt. de bare snakker om perverse ting. de er n00ber @ kule ting (PC) alle sammen, men jeg gjør en god jobb med å forvandle dem Flink gutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå