Agrostar Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Fekk plutseleg lyst på å animere idag. Og da treng eg jo eit program til å gjere det med. Så derfor spør eg om det finnest eit program som lar deg animere alt ifra grunnen av og som er litt nybegynnarvennlig. Eg lærer fort, men det må vere litt enkelt å sette seg inn i det. Nokon forslag? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
decophly Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hva slags type er det snakk om? Til animasjons filmer vil jeg anbefale Adobe Flash. Ellers viss du vil ha detaljer på ansikt +, så er 3D studio max en fin ting - selv om det er litt vanskelig i starten. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Pivot er et enkelt og helt gratis program som lar deg lage animasjoner med hovedvekt på strekmannfigurer. Downloadside Skjermbilde: Endret 19. april 2008 av BorN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå