RogueAlien Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hvilken iste liker du best? Jeg personlig liker Nestle veldig godt. Peach er deilig. Men kanskje det er noen typer iste jeg ikke har smakt enda også.. Lenke til kommentar
HestFlesk Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 For noe år siden var det en god iste med bringbær smak, husker ikke hva den het. Knall god Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ferskensmak er best. Merke bryr eg meg ikkje om. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Fersken er helt klart best. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Er det noen som vet hvor mange merker og typer iste det finnes i norge? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Tine, Nestea, Fun Light, Nen...er dei eg kjem på i farta. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Lipton, lager ikke de også? Er ganske sikker på det. Liker alt som smaker fersken. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Nestea Peach.. De flaskene med stor tut. Ingenting som slår de når det kommer til tørsteslukking en varm sommerdag. <3 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nestea med fersken. Helst den med blå kork. Lenke til kommentar
TorGoran Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Fersken er helt klart best. Hvorfor liker du fersken best da? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hjemmelaget er helt klart best. Søppelet man får kjøpt på flaske er svindyrt og stappet med konserveringsmidler, sukker og annet dritt. Hjemmelaget knuser alt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Vanlig iste synes jeg, men drikker det sjeldent. Og fordi iste er farlig og jeg har bevis og øyenvitner. Det var sånn at jeg og min lillebror vår på båttur med min tante og onkel. Dem hadde et bord av (husker ikke hvorsan det skrives, tror det var teek eller teak det skrives) Men dte var i alle fall noe oljemaling på bordet. Min lillebror klarte og skumpe borti bordet og han sølte iste på bordet. Min tante og onkel tørket opp med en gang, men etter 2 minutter kunne man se at noe av oljemalingen hadde blitt borte på noen steder av bordet. Bordet hadde bleknet. Og derfor drikker jeg sjeldent iste. Isteen etset bordet rett og slett :\ EDIT: Sorry viss dette var en liten gledesdreper for dere som elsker iste. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Har du noe bevis for at iste gjør noe skade på mennesker da? Det er litt forskjell på magesyre og maling. Kanskje isteen og malingen sammen skapte en reaksjon. Jeg er ikke no skjemiker eller noe sånt men det høres veldig lite sannsynlig ut at det skulle være skadelig på noen måte. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Spirit99: Hvis du synes dette var ille burde du se hva Cola eller ketsjup gjør med metall, eller hva Mentos gjør med Diet Coke. :-) Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Beste iste Endret 10. april 2008 av Latterkongen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Nestea White Peach (sukkerfri, blå kork). Den er nammenamme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå