Nacky Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Heisann, har akkurat byttet ut G15 tastaturet mitt med et nytt Saitek Cyborg tastatur. Jeg skal gå rett på sak: Hvordan er det meninga at jeg skal få satt inn macro's på C1, C2 osv. når det ikke er noen meny til tastaturet? Jeg innstalerte driver og software sammen med CD-en som fulgte med, og vanligvis burde det vel være enn meny der du kan sette de inn. Sånn var det i alle fall med G15 og Zboard tastaturene.Har det skjedd noen feil, som har gjort det til at det ikke kommer noen meny? Noen som kan hjelpe meg her ? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Dette er lit ot, men hvordan er tastaturet egentlig? Har bestilt det selv skjønner du. Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Dette er lit ot, men hvordan er tastaturet egentlig? Har bestilt det selv skjønner du. Det funker kjempe bra. Kult design og deilige taster(ganske likt G15). Noe jeg syntes var ganske oppfinnsomt var at mann kan velge mellom 4 ulike fargelys, og mann kan velge hvor på tastaturet du vil ha de forskjellige fargene, for eks. grønt rundt space/wasd, gult rundt macro tastene og rødt på resten, sånt kan du velge helt fritt ved hjelp av touchscreen'en på toppen. Så et dårlig tastatur er det langt ifra ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå