§enc3r Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 jeg har kjøpt meg p4pe hovedkort, men får det ikke til å funke i User guide'n står det at en må opdatere BIOS'en via ASUS EZ Flash. åssen i svarte gjør en det og MÅ man virkelig det??? Treng hjelp! :x Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Kan du utdype litt mer hva som ikke virker. Vill ikke maskina starte? Hva slags komponenterdu ellers har? Lenke til kommentar
§enc3r Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 den starter, går inn i bios og ut igjen. men når jeg skal instalere et os står det bare noe med at det ikke er instalert en floppy, trykke f1 for å gå videre eller DEL for setup, da funker det bare å trykke på DEL, ikke F1. 2,66 p4 asus p4pe twinmos pc 3200 256mb ddr cl 2.5 crucial radeon 9700pro wd 120g men har ikke floppy. har det noe å si? Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Dette kan være irrelevant, men hva slags tastatur har du? PS2 eller USB? Har opplevd at på et USB tastatur så virket ikke F-knappene i det hele tatt under installasjon av win2k. Måtte bytte til et PS2 tastatur midlertidig. Lenke til kommentar
§enc3r Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 har både mus å tastatur som usb! det er sikkert det som er problemet! men hvamed det som står i Manualen a? trenger je ikke å oppdatere BIOS'en min?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 hva med å sjekke innstillingene i bios, f.eks de som har med nettopp floppy check ? skrur du av de så slipper du å få det problemet..... Lenke til kommentar
§enc3r Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 har gjort det men treng je å opdatereBIOS'en min? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 har gjort det men treng je å opdatereBIOS'en min? Men så skjekk sidene til asus da? Det stor sikker der om du må oppdatere bios'en for å få støtte til cpu'en din, det er ikke sikker du trenger å oppdatere bios'en Lenke til kommentar
§enc3r Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 der finner jeg bare drivere som er over 20 mg :-? Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Du trenger nok ikke å oppdatere bios, det er sannsynligvis ikke et 'sånt' problem. Bare slå av alt sånn 'boot up floppy seek' osv.. slik at den ikke bryr seg om floppyen. Lenke til kommentar
§enc3r Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 men det står "no IDE drives attached to fasttrack controller. the bios is not installed så stopper det ??????????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå