dordar Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei. Kjøpt meg slim for 1 dag siden, batteriet varer i 4-5 timer. Er det noe batteri som holder lengre? evt noen innstillinger jeg ikke har satt på? Dersom det finnes andre batterier, vennligst skriv med link. Håper på raskt svar. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei. Kjøpt meg slim for 1 dag siden, batteriet varer i 4-5 timer. Er det noe batteri som holder lengre? evt noen innstillinger jeg ikke har satt på? Dersom det finnes andre batterier, vennligst skriv med link. Håper på raskt svar. Kanskje det batteriet her: http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=10621 Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Dealextreme ha et reservebatteri med meget god kapasitet. Lades med samme lader og har 12000 mah! Jeg har selv kjøpt dette batteriet.. og meget godt fornøyd.. De har også mange andre typer til psp 2000.. Lenke til kommentar
dordar Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 er dette batterier som tar fyr og sånt? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 er dette batterier som tar fyr og sånt? Som tar fyr? Lenke til kommentar
dordar Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 hehe. Har lest at det er mange uorginale batterier som tar fyr etc. Men fortell meg litt om dealextreme. Hvordan fungerer det? er det sånn at du plugger den inn i psp'n når den er tom for strøm/like før den går tom og så lader den seg mens du spiller? hvordan er det med ledningen fra lader til psp? er den lang eller må du sitte og holde på laderen? Mye rare spørsmål.. men prøv å svar på de du forstår Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 hehe. Har lest at det er mange uorginale batterier som tar fyr etc. Men fortell meg litt om dealextreme. Hvordan fungerer det? er det sånn at du plugger den inn i psp'n når den er tom for strøm/like før den går tom og så lader den seg mens du spiller? hvordan er det med ledningen fra lader til psp? er den lang eller må du sitte og holde på laderen? Mye rare spørsmål.. men prøv å svar på de du forstår Trur det er sånn at når batteriet ditt er tomt, så tar du det ut, og så plugger du "dealextreme" inn, men jeg ville heller holdt meg til det batteriet jeg viste deg Bare lade begge to i pspen så har du det klart når det andre er tomt Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Dealextreme er en trygg og grei plass å handle fra. Jeg har handlet ca 20 ganger der til nå.. og flere blir det. 3 sendinger på vei nå.. Betaler med kort. (kan bruke paypal også..) Batteriet bruker du som den vanlige ladekabelen. Det kan stå i hele tiden eller deler av tiden. Kabelen er ca 20 cm, så den blir liggende i fanget.. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Dealextreme er en trygg og grei plass å handle fra. Jeg har handlet ca 20 ganger der til nå.. og flere blir det. 3 sendinger på vei nå.. Betaler med kort. (kan bruke paypal også..) Batteriet bruker du som den vanlige ladekabelen. Det kan stå i hele tiden eller deler av tiden. Kabelen er ca 20 cm, så den blir liggende i fanget.. Syns det er litt dritt å ha det batteriet henge fra pspen jeg, men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå