-swifty- Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Sitter i LAN og begynner å bli lei av å bare spille cs, så da skulle vi liksom spille warcraft3 da.. meen, det funker jo seff ikke.. når en lager en server, så er det ingen andre som 'ser' den. Vi har alle samme patch. trenger hjelp FORT! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 hvis ikke alzheimeren min tar meg så sterkt idag så skal det være noe network options ett sted i spillet der du kan velge noe, prøv å velg noe annet der. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Sitter i LAN og begynner å bli lei av å bare spille cs, så da skulle vi liksom spille warcraft3 da.. meen, det funker jo seff ikke.. når en lager en server, så er det ingen andre som 'ser' den. Vi har alle samme patch. trenger hjelp FORT! OFFTOPIC: siden du skriver Haster i topic og sier du trenger hjelp FORT tror du folk kommer in på treaden din og tenker "hmm ja her står det ikke haster, får bookmarke den og poste svar senere jeg.." om det ikke står "Haster"? Husk at disse folkene ikke tar seg betalt for og være her... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 skriv offtopic eller noe sånt, så folk ikke tror du er her for å flame, mr. Snabben... anyhow, alle dere hadde originale versjoner? hvis dere ikke hadde det så tror jeg det må noe ekstra til i tillegg til patch for å få den til å funke i MP, blizzard er flinke sånn... no respect for folk som ikke har original WC3... sier selvfølgelig ikke at du er en sånn, swifty... Edit: flotters, Snabben:) Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 På starcraft er det sånn at det ikke funker uten ipx eller tcp/ip, husker ikke helt , så man må adde den man mangler (ipx eller tcp/ip ) for at det skal funke... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 åjaa! hadde samme problemet selv! og siden dere bare har spilt CS oxo, så KAN det stemme... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 skriv offtopic eller noe sånt, så folk ikke tror du er her for å flame, mr. Snabben... anyhow, alle dere hadde originale versjoner? hvis dere ikke hadde det så tror jeg det må noe ekstra til i tillegg til patch for å få den til å funke i MP, blizzard er flinke sånn... no respect for folk som ikke har original WC3... sier selvfølgelig ikke at du er en sånn, swifty... aye aye, glemte det:) *fixe* Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 pass på at alle har de protokollene man trenger tcp/ip og ipx... bare sleng på de andre også, skader ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå