Gå til innhold

LAN-play med wc3..(haster)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter i LAN og begynner å bli lei av å bare spille cs, så da skulle vi liksom spille warcraft3 da.. meen, det funker jo seff ikke.. når en lager en server, så er det ingen andre som 'ser' den. Vi har alle samme patch.

trenger hjelp FORT!

OFFTOPIC:

siden du skriver Haster i topic og sier du trenger hjelp FORT

tror du folk kommer in på treaden din og tenker "hmm ja her står det ikke haster, får bookmarke den og poste svar senere jeg.." om det ikke står "Haster"?

Husk at disse folkene ikke tar seg betalt for og være her...

Lenke til kommentar

skriv offtopic eller noe sånt, så folk ikke tror du er her for å flame, mr. Snabben...

anyhow, alle dere hadde originale versjoner? hvis dere ikke hadde det så tror jeg det må noe ekstra til i tillegg til patch for å få den til å funke i MP, blizzard er flinke sånn...

no respect for folk som ikke har original WC3... :evil: sier selvfølgelig ikke at du er en sånn, swifty...

Edit: flotters, Snabben:)

Lenke til kommentar
skriv offtopic eller noe sånt, så folk ikke tror du er her for å flame, mr. Snabben...

anyhow, alle dere hadde originale versjoner? hvis dere ikke hadde det så tror jeg det må noe ekstra til i tillegg til patch for å få den til å funke i MP, blizzard er flinke sånn...  

no respect for folk som ikke har original WC3... :evil:  sier selvfølgelig ikke at du er en sånn, swifty...

aye aye, glemte det:)

*fixe*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...