vannslangen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Skal bygge meg en ny data av nye komponenter nå. Alt er nytt utenom harddiskene, en 250 gb sata samsung til windows etc, denne skal formateres og ha nytt os. Har og en 500 gb sata samsung, som jeg bruker til film, mp3, backup etc, som ikke skal formateres. Er meget viktig at denne ikke blir "tuklet" med under prosessen. Skal jeg vente med å koble til denne, til jeg har formatert og innstallert windows på den andre? Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jupp, det ville jeg gjort. Jeg plugger ut alt som ikke skal formateres. Har endt opp med at filmdisken min blir lokal disk C og at XP er installert på D osv. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 jeg har alltid holdt slike "ikke bli tuklet med" harddisker frakoblet mens jeg har installert OS og sånt, for å unngå krøll. Har hatt dårlig erfaring med å ha sånt koblet til. Men selvsagt kan du ha de koblet til hvis du vil, men da bør du være veldig varsom med hva du gjør. Det er jo ikke noe problem å koble de i senere. Det jeg ofte har gjort er å montere alle harddisker på plass, men ikke å koble i kabelen før jeg har maskinen oppe og går fulstendig Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 ok takk for kjappe svar Venter med å kople den til hovedkort til os er installert :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå