Gå til innhold

BK: Konsertbilder: Behemoth - Inferno'08

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
endelig bilder som jeg kaller action og livat konsertbilder. godt jobbet

er siste med blitz og slow synkro? Litt info om kordan du har tatt de hadde vært fint!

Takker :)

La til Exif-data nå.

Siste bildet er nok et "lucky shot" med 1/8 sek. lukketid og overeksponert en liten smule, justert i etterkant. Husker jeg rett støttet jeg meg på scenekanten i "piten", jeg brukte ingen blitz, (men mulig jeg har fanga opp noen andre sin blitz.)

Endret av Athesh
Lenke til kommentar

Veldig bra!

Likte begge bildene godt. Artig perspektiv på bildet nummer 1. Fine farger og god komp.

Bildet nr2. kunne godt ha vært croppet noe tettere, men også her likte jeg følelsen av fart og dynamikk. Synes ikke det gjorde noe at håret ble litt lyst.

Godt jobbet!

Lenke til kommentar
endelig bilder som jeg kaller action og livat konsertbilder. godt jobbet

er siste med blitz og slow synkro? Litt info om kordan du har tatt de hadde vært fint!

Takker :)

La til Exif-data nå.

Siste bildet er nok et "lucky shot" med 1/8 sek. lukketid og overeksponert en liten smule, justert i etterkant. Husker jeg rett støttet jeg meg på scenekanten i "piten", jeg brukte ingen blitz, (men mulig jeg har fanga opp noen andre sin blitz.)

hei. Det siste bilde lignet litt på blitz bilder. Så og si omtrent de eneste blitz bildene som blir kule på konsert. Har prøvd dette ut selv masse selv, og det er ikkje allid man lykkes å ta slike bilder om man går inn for det. Men som sagt, dette er drittfett!!!!! STÅ PÅ!

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger :)

Jeg ser at det siste bilde kunne vært bedre cropa. Takk for tipset! ;) Under er et tettere utsnitt.

Jeg burde jo ha lagt til fotogalleriet mitt av alle bildene fra Inferno også, det finner dere her:

http://www.zone-home.net/bilder/inferno08/

(varierende kvalitet, 106 bilder totalt, noen helt uten redigering i det hele tatt, kun croping. Kan bli erstattet av et mindre og med bare utvalgte bilder senere når jeg har tid...)

post-144846-1206898029_thumb.jpg

Endret av Athesh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...