awfuls Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei kjøpte meg en ny nokia n95 8gig og tenkte på dette med wlan har tråløst internet hjemme så tenkte knakje at det var mulig og gå inn via nokian og se på musikken og bildene osv og kanskje streame de eller laste de ned? er dette mulig? eller må man bruke kabel?(kjedelig hvis man har wlan da) og ja har ikke lest mye i bruksanvisningen lærer mere av og prøve selv=)(en gutte ting) Lenke til kommentar
awfuls Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 kanskje ikke så mye aktivitet her i helgene? Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ja, det er mulig å bruke wlan til å laste ned til telefonen fra pc`en. Jeg er ikke sikker på om det er mulig å streame (har i alle fall ikke fått til enda). Slik jeg gjorde det var å sette opp en pc`en som en web server, pro utgaver av windows har den funksjonen inkludert tror jeg. Da er det bare å laste ned det du vil ha via nettleseren til telefonen. Kan ikke hjelpe deg med mere detaljer, fordi jeg fikk en god del hjelp selv. (firewall i router og/eller pc må åpnes for ip-adressen til telefonen) Lenke til kommentar
awfuls Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Ja, det er mulig å bruke wlan til å laste ned til telefonen fra pc`en. Jeg er ikke sikker på om det er mulig å streame (har i alle fall ikke fått til enda). Slik jeg gjorde det var å sette opp en pc`en som en web server, pro utgaver av windows har den funksjonen inkludert tror jeg. Da er det bare å laste ned det du vil ha via nettleseren til telefonen. Kan ikke hjelpe deg med mere detaljer, fordi jeg fikk en god del hjelp selv. (firewall i router og/eller pc må åpnes for ip-adressen til telefonen) oki tror det blir litt mye knot=) men tusen takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå