Gjest Maruann86 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg hadde bestemt meg for å hoppe over mensen denne uken. Vanligvis tar jeg siste pilla påsøndag å starter ny pakke på mandag uka etter. Denne uka gikk jo alt greit helt til jeg ble liggende med spysjuka og fikk dermed ikke tadd p-pillene mine (er egentlig i friuka, men valgte jo å hoppe over) så har det seg slik at jeg pleier å få mensen 2 dager etter siste pilla er tatt - men nå er jo hele det ødelagt ettersom jeg ikke fikk tatt pillene på ett par dager.. Kan jeg da starte på nytt igjen på mandag - selvom jeg stoppa å ta pillene på onsdag/torsdag? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Sånt pleier å gå bra. Men da vil du altså ikke være "sikra" i to dager om en uke... Men jeg hopper av og på hele tiden.. siden jeg sliter med å finne riktig merke.. så jeg tror ikke det skal være ett problem. Men du kan jo gå på www.klara-klok.no Der svarer de på alle sånne spørsmål ^-^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg