Pivotal Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Sikkert et ofte spurt spørsmål, men hvordan blir man raskest kvitt en forkjølelse. Er skikkelig tett i nesa, litt vondt/harsk i halsen og vondt i hodet. Dusjing+Otrivin funker fint for en midlertidig løsning, men jeg vil gjerne ha noe som fjerner det helt før torsdagen Noen tips? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Fervex 2-3 ganger hver dag, hold deg inne, ikke utsett deg selv for mye fysisk arbeid, hold føttene og resten av kroppen varm. Dusjing er det siste du bør gjøre. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Løp det av deg, som sjanten sa 1 Lenke til kommentar
Gjest margrete Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 jeg er tet i nesa å den vil ikke forsvine.på torstag skal jeg site i fly i 4timer,så jeg vil fjerne den fort Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Kjøp en boks C-vitaminer og stapp i deg så mange du orker. Kan hende du blir sittende på dass resten av dagen, men for meg har det alltid funket greit på forkjølelser i oppstartsfasen. Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 En spiseskje eplecider eddik fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Vanligvis tar det 1 uke før man er kvitt forkjølelsen, men dersom man stapper i seg c-vitaminer og står på, klarer man som regel å bli kvitt den på 7 dager. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Hvis du er ekstra heldig går det på 168 timer. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Godt med c-vitaminer, hold deg rolig og varm, å spis godt. Sov gjerne mye også om du kan. Det funker alltid for meg. Kjenner jeg at jeg har influensa på gang f.eks, tar jeg alltid ekstra med vitaminer, spiser godt og sover mye. Da er det borte etter 1-2 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå