nkrystad Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Har kjøpt USB 2.0 to IDE Adapter og HDD/FDD Power Kit. Disse skal brukes til å koble en intern harddisk til USB-inngangen på en laptop. Problemet er at laptop'en ikke oppdager disken. Allikevel ser det ut til at alt annet fungerer som det skal (harddisken starter opp når bryteren til kit'et settes på). Hva gjør jeg galt? Endret 29. mars 2008 av nkrystad Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 du skulle nok kjøpt noe sånt som dette. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 1 Er hardisken satt til master, ingen slave (eller noe annet, se bruksanvisningen)? 2 Spinner hardisken opp? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Har du prøvd: 1 En annen usb port. 2 En annnen usbenhet for lagring 3 Å se om enheten finnes i Device Manager. Er harddisken formatert? Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 1: Ja, til og med en annen data. 2: Ja. 3: Den registreres ikke. Nei, og årsaken er at jeg vil kopier innholdet i harddisken over til min bærbare data. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 hva skjer om du tar ut floppy strømmen? Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Absolutt ingenting. :-/ Andre forslag? Endret 6. april 2008 av nkrystad Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Tar en bumpy iom. at jeg er ganske sikker på at noen her sitter på svaret. :-) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 fulgte det noe bruksanvisning med den saken? jeg trur den er defekt siden den ikke dukker opp noe sted i enehtsbehandling. mest sansynlig vet noen om noen som vet om noen som har en stasjonær pc du kan putte den i.... =) (eller om du er heldig så kjenner du noen selv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå