Gå til innhold

Musikk: Vetustas - Kritikk trengs - Black metal

Anbefalte innlegg

Mitt band, Vetustas har nå spilt inn første sang for Demoen vår og trenger litt konstruktiv kritikk.

Sangen er på serbisk, siden det er der jeg holder til for tia. Og bandet består av:

Vargenr - Vocals,Guitar

Max - Guitar

Cultos - Drums

Urlik - Bass

Første låta, ''Crna Kletva'' som sangen heter, betyr ''Black Curse''. Sangen ligger på myspace sia www.myspace.com/Vetustas , det gjør også logoen.

Håper på konstruktiv kritikk, ris,ros og alt som er.

Beklager min rustne norsk, flere år uten norsk er ikke kos ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

syntes det ble litt kjedelig helt i begynnelsen, men tok seg opp når den raske gitarbiten begynte. syntes det var litt ensformig men vokalen var fet. slutten ble også litt langtrukken mener jeg. men absolutt noe som veldig fort kan bli til noe. lykke til gutter!!!

Thor Egil, Promethic

www.myspace.com/promethic

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ragnarok: Veldig kjipe riff på denne låta. Vokalen er knallgod, men rolig-delen rundt midten var dritkjedelig og clean-vokalen var helt tam og kjedelig den og. Riffene var ikke så gode og höres litt tilfeldige ut og lite arbeidet med. Gitarsoloen og koringa/synthen mot slutten trakk låta litt opp, men så kommer noen grusomt slitsomme stoppriff og ödelegger. Synes det var en del dere kunne droppa. Noen kule passasjer her og der, men over alt kan jeg ikke si jeg falt helt for denne låta.

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...