Sitronade Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Mitt band, Vetustas har nå spilt inn første sang for Demoen vår og trenger litt konstruktiv kritikk. Sangen er på serbisk, siden det er der jeg holder til for tia. Og bandet består av: Vargenr - Vocals,Guitar Max - Guitar Cultos - Drums Urlik - Bass Første låta, ''Crna Kletva'' som sangen heter, betyr ''Black Curse''. Sangen ligger på myspace sia www.myspace.com/Vetustas , det gjør også logoen. Håper på konstruktiv kritikk, ris,ros og alt som er. Beklager min rustne norsk, flere år uten norsk er ikke kos Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Likte den veldig godt, blir kansje litt ensformig. Likte spesielt vokalen Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Likte ikke helt lyden på trommene, men spillinga var grei. Vokalen likte jeg godt, det samme gjelder de andre instrumentene. Sangen i seg selv har en del veldig fine parti, mot slutten ble det litt kjedelig. Alt i alt, godt utført! <:] Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Liker denne låta veldig godt, og venter på mer asap! Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Neste låt er under ''recording'', oppdaterer så fort den er ute =) Lenke til kommentar
meg2ri Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 syntes det ble litt kjedelig helt i begynnelsen, men tok seg opp når den raske gitarbiten begynte. syntes det var litt ensformig men vokalen var fet. slutten ble også litt langtrukken mener jeg. men absolutt noe som veldig fort kan bli til noe. lykke til gutter!!! Thor Egil, Promethic _________________________________________________________________ www.myspace.com/promethic Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Andre sangen er enedlig ute! Rangarok. Tekst sammen med sangen finner man på www.myspace.com/vetustas Takker for all kritikk Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Ragnarok: Veldig kjipe riff på denne låta. Vokalen er knallgod, men rolig-delen rundt midten var dritkjedelig og clean-vokalen var helt tam og kjedelig den og. Riffene var ikke så gode og höres litt tilfeldige ut og lite arbeidet med. Gitarsoloen og koringa/synthen mot slutten trakk låta litt opp, men så kommer noen grusomt slitsomme stoppriff og ödelegger. Synes det var en del dere kunne droppa. Noen kule passasjer her og der, men over alt kan jeg ikke si jeg falt helt for denne låta. Endret 24. juni 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå