Saggy Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 asså, å runke på TG I det heletatt er sykt... Hvem faen blir tent av 5000+- svette gutter som geeker wow å cs? ^^, Tror ikke det er noen som tenner på guttene, heller det at de har problemer med å holde seg i 5 dager... Tjah, skal ikke ut med detaljer her, men vet om en del episoder opp igjennom hvor "det fagre kjønn" ikke har klart å dy seg. Ble jo stor ståhei da dette ble filmet en gang for en del år siden. Ang. stjeling, kamerater er ditt beste forsvar, dra dit med en gjeng du kjenner og sats på villt forskjellig døgnrytmer. Funker som fjell Ellers er jo det å stashe alt av perifere duppeditter osv i soveposen det enkleste og beste. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Opplevde ikke at noen stjal noe fra meg. Mus osv lå fremme hele tiden uten problemer. Laptopen min hadde jeg i sekken når jeg sov (på en av tribunene), så surra jeg kensington låsen rundt festet til stolen på raden under, og brukte sekken som pute. Funka fett! /Yaricks Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Fikk frastjålet en ekstern harddisk for 2 år siden. Hadde lagt den under bordet, tenkte ikke på at noen skulle hente den derifra. Så når jeg kom ned på morran var den borte. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Jeg er på mitt tiende TG-år nå, og har funnet ut at det beste er å se på alle som småskurker, men ikke store krminielle. Altså, bruk hodet og ta med deg det du selv kan tenke deg at folk kan tjene på å stjele. En ekstern harddisk er jo gull for en liten røver. Har du veldig fancy headset og greier, kan det nok være lurt å i hvert fall gjemme det i en bag under bordet når du skal sove. Jeg er jo kul og har bil, så bærer alltid ut de dyreste greiene mine før jeg legger meg. Kamera og sånn. Også er jeg jente, så ingen ser rart på meg om jeg sover med en veske inni soveposen. Kjekt å ha mobil og lommebok og sånn i nærheten når man sover, vøtt. ...jeg fikk forresten frastjålet en madrass som lå under bordet mitt for fem-seks år siden. Jævlig kjipt, midt under TG. Men da satt jeg helt på enden av raden, og da er man jo også noe mer utsatt. Endret 30. januar 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg er jo kul og har bil, så bærer alltid ut de dyreste greiene mine før jeg legger meg. Kamera og sånn. Mye skal du ha for leia? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kjøp deg tazergun og webkamera. Lenke til kommentar
essi Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det viktigste er vel at du har med deg det absolutt nødvendige, og siden de fleste gjerne sitter med en liten bunke kompiser er sjansen stor for at du bare kan be en kamerat om å passe på. Selv valgte jeg å ta med meg lenestol og sove på plassen, noe som fungerte helt fett, men om du ikke får tatt med deg noe sånt å ligge i funker vel kanskje ikke fæle hagestolene særlig godt. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Til tross for at jeg for øyeblikket sitter med både mus og tastatur av eldre sort, vurderer jeg fremdeles å kjøre over med litt sandpapir, siden alder og slitasje burde da gjøre det mindre atraktivt å knabbe saker? Kanksje vi på HW-rekka skulle avtale med hverandre om å bruke bilene til de som har til å oppbevare saker om natten? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg er jo kul og har bil, så bærer alltid ut de dyreste greiene mine før jeg legger meg. Kamera og sånn. Mye skal du ha for leia? Du ønsker å leie lagerplass i bilen min? Tjaah. Det blir jo en del styr hvis jeg må følge deg fram og tilbake hele tiden...vet jo aldri om du rapper noe fra meg hvis jeg sender med deg nøkkelen, hehe. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Eller tar seg en liten kjøretur Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ikke minst. Dæven, man kan ikke stole på noen, altså Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Selv har jeg kun blitt frastjålet et par håndkler på TG. Passet på at de tinga som er enklest å rappe med seg ikke lå synlig og tok alltid med meg mobil, lommebok, osv. Håpe på at det går like bra i år Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Håndklær? Haha, det er jo det siste man skulle tro noen ville stjele der oppe Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kan jo være et sjeldent håndkle Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Alle håndklær på TG er sjeldne :b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå