galaxee Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 har en jensen router, rota litt inne på firewall ! så greide eg å sette på MAC FILTER?? www.home.no/rec/jensen.JPG (dårligt bilde) men eg kommer ikke inn på routeren lenger prøvde å koble ut strøm men det hjalp ikke og et spørsmål til samtidig her når eg bruker router starter xp helt fint og greit opp men når eg ikke har router og må bruke KOBLE TIL så henger hele pcen seg opp i 1-2 minutter,er dette normalt? Lenke til kommentar
eiga Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 De fleste routere har mulighet for å nullstilles(de bør ha det i allefall :o ) Sjekk dokumentasjon eller hjemmesiden. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 såg inni den ,og fant en knapp...men det var ikke den...ja skal se på hjemmesiden og se skal eg restarte,oppgradere nullstille må eg inn på routeren her, og der kommer eg ikke Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Det er dessverre ikke alle routere som har resetknapp, så da har han mulignes et problem med å få gjenopprettet routeren til fabrikkoppsett. Et lite tips til deg, Galaxee; ikke kødd med ting når du ikke er sikker på hva du gjør Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 8) router finder ,som søker etter routere ..resete den vist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå