stoolman Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Jeg tok livet av en QX 9650 proessor på TG. Dette er jeg nå glad for. Jeg hadde nemlig en til, og den hadde jeg ikke særlig store forhåpninger til. Dette viste seg å være en feilvurdering. Det ser allikevel ut som om det er noen issues med høy fsb og Quad crossire. i alle fall med Asus P5E3 WS Pro. Asus 3879X2 kortene ser ut til å være vesentlig bedre enn referansedesignet, da disse har en forbedret voltreg. Uansett, her var det første resultatet jeg fikk opp... Hele bencsessionen tok i overkant av 7 timer... og utrolig nok, ikke en eneste hickup i løpet av hele denne tiden. Fikk nå testet ut Vince sitt F1 rør, og må si meg meget fornøyd med dette. Coldbug innter med -120 grader, selv om applikasjonen er i gang. Så hele øvelsen i natt var i grunn å stirre på termometeret, og forsøke å fylle etter så presist som overhodet mulig. Her er første score Validering Futuremark Og dette er hva jeg endte opp på. Validering Futuremark Det blir nok mer benching i kveld.... Endret 29. mars 2008 av stoolman Lenke til kommentar
anordne Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Dette var rå score ja. Rekord? Men er det ikke samme resultat på de to bildene? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det var scoren sin det, gratulerer. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Virkelig pen score dette ja, og en god CPU. Hva kjører kortene(HD3870X2) på? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Du mener 3870x2? Noe som hadde vært greit, hadde vært å lagd en trå med oversikt om hvilkne kort som har bedre pcb-design o.l. Hvilken core\mem-clock hadde du? Syk score btw. Begge korta på ln2\dice hadde vært tingen, men mtp 4 potter blir jo dette rimelig dyrt(med mindre det er lagt dual-potter slik som til GX2, men det har jo en heelt annen utforming). Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Du mener 3870x2?Noe som hadde vært greit, hadde vært å lagd en trå med oversikt om hvilkne kort som har bedre pcb-design o.l. Hvilken core\mem-clock hadde du? Syk score btw. Begge korta på ln2\dice hadde vært tingen, men mtp 4 potter blir jo dette rimelig dyrt(med mindre det er lagt dual-potter slik som til GX2, men det har jo en heelt annen utforming). Får fire tek99 slims rev 4 på mandag.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) He-he..."De gamle er fortsatt eldst".. er vel ikke noen overraskelse. Meget bra Sturla, "Posterboy" (Håkon) må slite litt nå. Dette er vel ikke mye bak Hipro5's kortlivede rekord i 3DM06 svjv. Regner med at du klarer å hente noen poeng til.. Blir også spennede å se når evt resultat kommer med i790 og 9800GX2 i SLI. (Litt rart at ikke Kingpin/Vince har kommet med resultater, dvs rekorder allerede?) Endret 29. mars 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Veldig flott score dette her Stoolman.. Få opp noen bilder av systeme? :-) Endret 30. mars 2008 av r0lfi Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 He-he..."De gamle er fortsatt eldst".. er vel ikke noen overraskelse. Meget bra Sturla, "Posterboy" (Håkon) må slite litt nå. Dette er vel ikke mye bak Hipro5's kortlivede rekord i 3DM06 svjv. Regner med at du klarer å hente noen poeng til.. Blir også spennede å se når evt resultat kommer med i790 og 9800GX2 i SLI. (Litt rart at ikke Kingpin/Vince har kommet med resultater, dvs rekorder allerede?) Har snakket litt med Vince, og han sliter også med at Quad Sli ikke funker skikkelig ennå...i alle fall ikke i 3D mark....Jada.. skal ut å benche nå jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå