Chrisss Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei Vw ventoen min fusker veldig nå, har bytte 2 av pluggene å forddelings lokke å strøm kablen som siter mitt opp fordelings lokke ! Men når har jeg 2 forskjelli plugger i bilen forskjellig merke, kan det ha noe si ? Når jeg kjører da når den er kald da fusker den ikke så veldig, men etter den har blit litt varm fusker den veldig!! Med en gang en bakk kommer så klarer den så vitt komme opp farta detter veldig ned ! Hjelper ikke med bånd gass en gang ! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Skal du bytte plugger, bør du jo absolutt bytte alle! Bytte to og to er ikke å anbefale. Lenge siden du byttet tennpluggkablene? Byttet luftfilter? Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Hei Vw ventoen min fusker veldig nå, har bytte 2 av pluggene å forddelings lokke å strøm kablen som siter mitt opp fordelings lokke !Men når har jeg 2 forskjelli plugger i bilen forskjellig merke, kan det ha noe si ? Når jeg kjører da når den er kald da fusker den ikke så veldig, men etter den har blit litt varm fusker den veldig!! Med en gang en bakk kommer så klarer den så vitt komme opp farta detter veldig ned ! Hjelper ikke med bånd gass en gang ! Har sett på tennigskablene de er ikke så ille,Men de klarte ikke komme til de 2 siste! Men Kan det være probleme ? først bytta vi 1 , da fuska den ikke så ille som vi 2 ! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Tror d bør bytte alle..og samme merket på alle. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Guggedal Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei Vw ventoen min fusker veldig nå, har bytte 2 av pluggene å forddelings lokke å strøm kablen som siter mitt opp fordelings lokke !Men når har jeg 2 forskjelli plugger i bilen forskjellig merke, kan det ha noe si ? Når jeg kjører da når den er kald da fusker den ikke så veldig, men etter den har blit litt varm fusker den veldig!! Med en gang en bakk kommer så klarer den så vitt komme opp farta detter veldig ned ! Hjelper ikke med bånd gass en gang ! Har sett på tennigskablene de er ikke så ille,Men de klarte ikke komme til de 2 siste! Men Kan det være probleme ? først bytta vi 1 , da fuska den ikke så ille som vi 2 ! Tenningskabler skal Ohmes, men kan ikke se hvordan kabelen har det inni ved å se utenpå. Motstanden i en slik kabel skal være lik, og lav. Ved større forskjeller, bytt alle kablene og pluggene. Hvordan ser rotoren ut? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 att bilen fjusker ved belastning er typisk for dårlige pluggledninger. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jepp-..prøv med det du Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Jepp-..prøv med det du hehe skulle sett inn de 2 siste i dag, så hadde jeg faktisk fått 1 som ikke var lik!! Men bilen blei bedre bare med skifte 1 til ! Så nå har jeg 3 bra å 1 veldig dårlig Men skal prøve Ohme de i morgen se på tennkablene ! Lenke til kommentar
Guggedal Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Prøv og Ohme de tre nye, for de skal være like. Viss gamleste og dårligste da har mye høyere motstand har du nok funnet problemet. Sånn ca. motstand som skal være i kablene aner jeg ikke, men det kan sikkert Mekker'n gi deg svaret på :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå