Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilen fusker !

Anbefalte innlegg

Hei Vw ventoen min fusker veldig nå, har bytte 2 av pluggene å forddelings lokke å strøm kablen som siter mitt opp fordelings lokke !

Men når har jeg 2 forskjelli plugger i bilen forskjellig merke, kan det ha noe si ? :p

Når jeg kjører da når den er kald da fusker den ikke så veldig, men etter den har blit litt varm fusker den veldig!! Med en gang en bakk kommer så klarer den så vitt komme opp farta detter veldig ned ! Hjelper ikke med bånd gass en gang !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei Vw ventoen min fusker veldig nå, har bytte 2 av pluggene å forddelings lokke å strøm kablen som siter mitt opp fordelings lokke !

Men når har jeg 2 forskjelli plugger i bilen forskjellig merke, kan det ha noe si ? :p

Når jeg kjører da når den er kald da fusker den ikke så veldig, men etter den har blit litt varm fusker den veldig!! Med en gang en bakk kommer så klarer den så vitt komme opp farta detter veldig ned ! Hjelper ikke med bånd gass en gang !

Har sett på tennigskablene de er ikke så ille,Men de klarte ikke komme til de 2 siste!

Men Kan det være probleme ? først bytta vi 1 , da fuska den ikke så ille som vi 2 ! :p

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Har sett på tennigskablene de er ikke så ille,Men de klarte ikke komme til de 2 siste!

Men Kan det være probleme ? først bytta vi 1 , da fuska den ikke så ille som vi 2 ! :p

Tenningskabler skal Ohmes, men kan ikke se hvordan kabelen har det inni ved å se utenpå. Motstanden i en slik kabel skal være lik, og lav. Ved større forskjeller, bytt alle kablene og pluggene.

Hvordan ser rotoren ut?

Lenke til kommentar
Jepp-..prøv med det du

hehe skulle sett inn de 2 siste i dag, så hadde jeg faktisk fått 1 som ikke var lik!! Men bilen blei bedre bare med skifte 1 til ! Så nå har jeg 3 bra å 1 veldig dårlig :p Men skal prøve Ohme de i morgen se på tennkablene ! ;)

Lenke til kommentar

Prøv og Ohme de tre nye, for de skal være like. Viss gamleste og dårligste da har mye høyere motstand har du nok funnet problemet.

Sånn ca. motstand som skal være i kablene aner jeg ikke, men det kan sikkert Mekker'n gi deg svaret på :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...