sentence Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Dette ser sinnssykt bra ut! Selv med kit-linsa! http://www.dpreview.com/news/0803/08032101...450dgallery.asp Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Nå er vel det nye kitobjektivet til Canon vesentlig mye bedre enn det forrige, men dette ser bra ut. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Bildene på 1600 ISO ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ser bra ut, men var det kit objektivet de brukte? På de bildene jeg fant, syntes jeg det sto at det var andre objektiver fra L serien til Canon som ble brukt.... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ser bra ut, men var det kit objektivet de brukte? På de bildene jeg fant, syntes jeg det sto at det var andre objektiver fra L serien til Canon som ble brukt....Kitobjektivet er også brukt, du må bare bla igjennom flere av bildene. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Tittet på ISO 1600 bildene og ble brått revet med i tankegangen "wow, så flott!" Men tok så en tur innom 400D omtalen, og så på ISO 1600 bildene der og fant at jeg klarer ikke akkurat og se noe nevne verdig forskjell på støyen i bildene der kontra 450D. Så "wow" faktoren forsvant. Men med tanke på de ekstra megapixelene på samme bildebrikken (?) så er det bra at de har klart og holde styr på støyen.. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Gleder meg Det blir mitt første speilreflekskamera så fort det kommer i disken. De har vist hatt leveringsproblemer. Lenke til kommentar
sentence Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Gleder meg Det blir mitt første speilreflekskamera så fort det kommer i disken. De har vist hatt leveringsproblemer. Det sies at bildekvaliteten er den samme som på EOS 40D og 1D MK3, og at det er kun funksjonene og robusthet som skiller kameraene. Uansett får du et sinnssykt bra kamera! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå