Chrisss Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei skal køpe meg en Pda til jobb bruk! Er elktriker så kommer storsett til bruke den til handyman programme å ringe litt med ! Men hvem er best ? Ser at HTC P3300 har gps ? Hva bra nok for mitt bruk ? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei skal køpe meg en Pda til jobb bruk! Er elktriker så kommer storsett til bruke den til handyman programme å ringe litt med ! Men hvem er best ? Ser at HTC P3300 har gps ? Hva bra nok for mitt bruk ? Hva syntes du om TytnII da? Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Hei skal køpe meg en Pda til jobb bruk! Er elktriker så kommer storsett til bruke den til handyman programme å ringe litt med ! Men hvem er best ? Ser at HTC P3300 har gps ? Hva bra nok for mitt bruk ? Hva syntes du om TytnII da? Nei vil ikke ha det ! Det er vel ikke så trykkskjerm Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hei skal køpe meg en Pda til jobb bruk! Er elktriker så kommer storsett til bruke den til handyman programme å ringe litt med ! Men hvem er best ? Ser at HTC P3300 har gps ? Hva bra nok for mitt bruk ? Hva syntes du om TytnII da? Nei vil ikke ha det ! Det er vel ikke så trykkskjerm Det er jo trykkskjerm. Men den er mest beregnet for trykkpinnen. Men det går fint med finger også, særlig om du laster ned andre programmer og. Også har den fullt tastatur, om du skriver mye. Men kjøp den du mest liker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå