Reddox Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Heisann, dette er et bilde jeg tok i Cambridge i England i sommer. Det var en filminnspilling der, og guttenes 30-tallsklær matchet de gamle husene bra. La på et sepiafilter, men det er alt jeg har endret på. Hva synes dere? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg synes linjen som skrår tvers over skjermen i toppen av bildet tiltrekker seg for mye oppmerksomhet og området over bidrar ikke med noe til bildet. Tror derfor jeg ville ha croppet ørlite grann, slik at linjen forsvinner ut av bildet sånn ca midt på. Da får du også beholdt litegranne luft over døren. Ellers er bildet litt for "rent og pent" hvis du ønsker et 30-tallsfotopreg over det. Litt lett vignettering og litt filmkorn vil sikkert hjelpe på dette. Forøvrig et fint bilde, det gir meg litt Søndagsfølelse uten at jeg kan foreklare hvorfor... Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg blir litt forvirret. Komposisjonen og bevegelsen i bilde gir gutten som går ned trappen en del oppmerksomhet, men det lyse antrekket på mannen i hjørnet tiltrekker også mye oppmerksomhet. Jeg ville også croppet en del i topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå