jig9 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei. Dette er ikke reklame, men må bruke linken til siden for å få hjelp. Jeg har domenet pickupartist.no Oså lurer jeg på hvorfor ikke siden kommer opp når en ikke har www forran domenet. Dersom jeg skriver pickupartist.no inn i adressenlinjen kommer ingen ting opp Men dersom jeg skriver inn www.pickupartist.no kommer jeg inn på siden. Noen som vet hva jeg kan gjøre for at en også får opp siden når en ikke skriver inn www? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Sjekket innstillingene hos din domeneleverandør? Når jeg skriver pickupartist.no kommer jeg inn på siden, men den er vesentlig tregere enn www.pickupartist.no. Endret 29. mars 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
jig9 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg har sendt spørsmål til Active 24, men fikk ikke svar. Hos meg prøver den å laste siden lenge, men den kommer ikke frem i det hele tatt. Hvilke innstillinger skal jeg se etter hos leverandøren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå