mehmeh Skrevet 10. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2002 (endret) Endret 5. juni 2010 av mehmeh Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 10. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2002 Quote: On 2002-01-10 12:22, TrygveD skrev:vil dere fjerne den muligheten man har til å bruke sitat i forumet?hva er poenget?orker ikke lese ting jeg har lest før. TOSK!!! Lenke til kommentar
oleHgodo Skrevet 10. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2002 Quote: On 2002-01-10 12:22, TrygveD skrev:vil dere fjerne den muligheten man har til å bruke sitat i forumet?hva er poenget?orker ikke lese ting jeg har lest før. *LOL* Lenke til kommentar
amund Skrevet 10. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2002 TrygveD skrev (2002-01-10 12:22):vil dere fjerne den muligheten man har til å bruke sitat i forumet? Nei, qouting vil bli heller bli innført enda tydeligere.. hva er poenget? Det er faktisk veldig kjekt å se hva den som poster faktisk svarer på. Når trådene blir lange er det svært vanskelig å se hva en melding faktisk er svar på (særlig når diskusjonene tar av). Da er det svært nyttig med qouting. Om folk ikke qouter riktig er derimot ikke qouting så mye verdt - det er jeg enig i. Så to oppfordringer til alle: 1. Brukt qouting! 2. Klipp bort alt irrelevant, og svar på de ulike avsnittene du sitter igjen med. (Det er ingen vits å qoute hele innlegget, og svare nederst.) Mvh, Amund [ endret av amund den 2002-01-10 22:49 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 11. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2002 Hei! Er enig med amund er greit å quote..Spesielt når trådane blir lange..(er ikkje sikker ein husker kva som stod i post 3 om tråden er ein 20-30 poster.. Men,som også Amund presiserte..Det er viktig å qoute riktig..Og qoute heller det aktuelle avsnittet enn heile posten du har tenkt å svare.. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 14. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2002 Fint at noen tar opp dette - det er kjedelig å lese forumet når en post er like lang som resten av tråden på grunn av feilquoting... Men det er som alle andre verktøy, nyttig når det blir brukt riktig og irriterende når det blir brukt feil. Sånn vil det alltid være. Lenke til kommentar
mehmeh Skrevet 14. januar 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2002 (endret) Endret 5. juni 2010 av mehmeh Lenke til kommentar
kaktus_ Skrevet 14. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2002 Noen andre enn meg som fikk med seg at amund staver quote feil - ikke bare en gang, men hele tiden? :smile: Lenke til kommentar
amund Skrevet 14. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2002 Quote: kaktus_ skrev (2002-01-14 14:57):Noen andre enn meg som fikk med seg at amund staver quote feil - ikke bare en gang, men hele tiden? :smile: Huff da... Det var ikke helt meningen. Skal legge meg i hard-trening slik at det blir riktig neste gang :smile: Mvh, Amund Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2002 Quote: On 2002-01-14 09:10, TrygveD skrev:hva med å bruke nummer på postene på forumet, slik som xsr har .. feks. Du har jo ID-nummeret du kan benytte deg av. Men det er jo tungvindt for lesere hvis du bare skal henvise til en enkel liten setning i en annen post, da er det bedre å quote den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå